Riepas komerctransportam un no pārstrādātām izejvielām

Izvēloties riepas komercautomašīnām, sevišķi vasarā, kad saķerei nav tik liela nozīme, reti pievēršam uzmanību zīmolam un raksturlielumiem - ka tikai lētāk. Šodien mums ir iespēja salīdzināt divas pēc skata vienādas Continental riepas ar atškirīgiem raksturiem un mērķauditorijām.
Continental pārstāvja Autoriepu Nams direktors Oskars Krampāns: “Šīs riepas ir īpašas ar to, ka nav viena modeļa. Viena riepa ir VanContact Ultra, otra VanContact Eco.” Pirmajai ir netipiski dziļš protektors - 9 mm, gandrīz tikpat cik ziemas riepai. Ultra vairāk paredzēta pilsētām, kamēr Eco - tāliem braucieniem, kur svarīga degvielas ekonomija. “VanContact Eco ir divi A marķējumi, un degvielas ekonomija ar šādām riepām sasniedz 400 - 500 eiro gadā,” apgalvo O. Krampāns. “Komecriepām dubults A marķējums ir reta parādība, sevišķi šādā izmērā, jo parasti klase ir zemāka.”
Abi Continental C riepu modeļi pieejami izmēru diapazonā no 15 līdz 17 collām, kas pārsvarā paredzēti furgoniem. “Šie izmēri der VW Crafter, Iveco un citiem.” Cotinental komercriepu klāstā ir arī pavisam specifiski modeļi, piemēra, riepas kemperiem.

Bet tagad parunāsim par ilgtspēju, kas Continental valodā saucas NXT jeb “Next”. “Šī riepa par 65% izgatavota no atjaunojamiem materiāliem. Respektīvi tur ir pārstādāta gumija, tērauds un PET pudeles. Ar visu to NXT riepai ir priekšzīmīgs vērtējums uz etiķetes - trīskāršs A marķējums. Viss norāda uz to, ka Continental NXT ir ekoriepa īstiem ekoautomobiļiem. “Vairāk orientēta tiem, kas brauc pa pilsētu. Es pat teiktu, ka ar elektromobili,” tā Oskars. Tā arī ir - visi 19 Continental NXT izmēri ir piemēroti elektromobiļiem.