
FOTO: Ieguldot vairāk nekā 100 000 eiro, t/c “Origo” paplašināts “Euronics” veikals
Tirdzniecības centrs “Origo” turpina paplašināt piedāvājumu, stiprinot savu pozīciju kā daudzveidīgs iepirkšanās centrs ikvienai gaumei un vajadzībām. Ieguldot vairāk nekā 100 000 eiro, pēc rekonstrukcijas durvis vēris elektronikas un sadzīves tehnikas veikals “Euronics”, piedāvājot vēl plašāku preču klāstu. Vienlaikus t/c “Origo” veiksmīgi piesaistījis jaunu nomnieku apģērbu un aksesuāru segmentā, paplašinot klientiem pieejamo zīmolu un preču dažādību.
Tirdzniecības centrs “Origo” ir viens no plašākajiem un modernākajiem iepirkšanās centriem pašā Rīgas sirdī, ko pērn apmeklēja vairāk nekā 20 miljoni Rīgas iedzīvotāju un viesu. Pateicoties ērtai un pieejamai atrašanās vietai, kā arī pārdomātai nomnieku izvēlei, t/c “Origo” nodrošina daudzpusīgu veikalu un pakalpojumu piedāvājumu, kas tiek nemitīgi papildināts.
““Rīgas centrālā biznesa rajona” straujā attīstība veicina arī mūsu nomnieku biznesa paplašināšanos, radot stabilu pamatu ilgtermiņa sadarbībai un kopīgai attīstībai. Tā pamatā ir cieša un uzticības pilna sadarbība ar nomniekiem, kas ļāvusi atkārtoti nostiprināt pozīcijas kā apmeklētākajai tirdzniecības vietai Rīgas centrā. Šis fakts apliecina ne tikai t/c “Origo” pievilcību patērētājiem, bet arī tā stratēģisko nozīmi uzņēmējdarbības attīstībai. “Rīgas centra biznesa rajons” šobrīd piedzīvo dinamisku transformāciju, un t/c “Origo” stratēģiski tiek pozicionēts kā viena no nozīmīgākajām ilgtermiņa tirdzniecības vietām šajā apkaimē,” norāda “Linstow Baltic” un multifunkcionālā centra “Origo” komercdirektore Evija Majevska.
Jaunais, 430 m² plašais “Euronics” veikals piedāvā bagātīgu augstas kvalitātes elektroierīču klāstu, tostarp audio un video tehniku, datorus, mobilos telefonus, sadzīves tehniku un aksesuārus par konkurētspējīgām cenām. Līdz ar telpu paplašināšanu “Euronics” sortimentā iekļauts daudz plašāks preču piedāvājums ķermeņa un skaistumkopšanas, veselības un virtuves preču kategorijās, kā arī plašs televizoru piedāvājums, kas līdz šim t/c “Origo” nebija pieejams. Vienlaikus klientiem ir pieejamas profesionālas pieredzējušu speciālistu konsultācijas, kas palīdz izvēlēties optimālākos risinājumus mājai, darbam un izklaidei.



Vienoti ilgtspējas risinājumu īstenošanā
Saskaņā ar ilgtspējīgas attīstības stratēģiju t/c “Origo” integrē videi draudzīgus risinājumus ikdienas darbībā, veicinot efektīvu resursu izmantošanu un mazinot ietekmi uz apkārtējo vidi. Kā daļu no šīs pieejas t/c “Origo” savās plašajās telpās ir iekļāvis arī lietotu apģērbu veikalu “Kilomax”, tādējādi sniedzot iespēju kvalitatīvam apģērbam atgriezties otrreizējā apritē. Vienlaikus, pielāgojoties augošajām klientu vajadzībām, t/c “Origo” jaunās ēkas 2. stāvā uz plašākām telpām pārcēlies rokdarbu veikals “Kumode”, kas nodrošina daudzveidīgu sortimentu šūšanas, adīšanas un citu radošo hobiju cienītājiem. Savukārt pakalpojumu segmentā apmeklētājiem pieejama pašapkalpošanās veļas mazgātava “Smaržo”, kas ļauj ātri, ērti un videi draudzīgi izmazgāt un izžāvēt apģērbu, apavus un mājlietas, izmantojot profesionālu un energoefektīvu mazgāšanas tehniku. Tādējādi t/c “Origo” turpina attīstīt ilgtspējīgas mazumtirdzniecības ekosistēmu, veidojot kopienu, kurā patērētājiem tiek piedāvātas videi draudzīgas alternatīvas, sekmējot aprites ekonomikas principu ieviešanu.

Pieejama vide un ērtības
Tirdzniecības centrs “Origo” ir ērti pieejams ikvienam – gan tiem, kas pārvietojas ar sabiedrisko transportu, gan autobraucējiem, tostarp elektroauto vadītājiem, kā arī velobraucējiem. No 1. aprīļa t/c “Origo” un biznesa centra “Origo One” autostāvvietu apsaimnieko uzņēmums “Snabb”. Šī sadarbība ir nozīmīgs solis pretī mūsdienīgai, ilgtspējīgai un tehnoloģijās balstītai pilsētvides attīstībai. “Snabb” piedāvā ērtus un digitāli pārvaldītus mobilitātes risinājumus – modernu norēķinu sistēmu, automatizētu piekļuvi stāvvietai un vienkāršu maksāšanu mobilajā lietotnē. Tāpat saglabājas arī pircējiem draudzīgais risinājums – pirmā stunda pazemes autostāvvietā bez maksas.


Par t/c “Origo”
2020. gadā rekonstruētais un paplašinātais tirdzniecības centrs “Origo” ir viens no modernākajiem iepirkšanās centriem Latvijā. Jaunās ēkas pirmajos trīs stāvos izvietotas ērtas tirdzniecības un pakalpojumu sniedzēju telpas, savukārt ēkas augšējos trīs stāvos atrodas “Origo One” biznesa centrs ar augstvērtīgiem A klases birojiem. Tirdzniecības centrā “Origo” pieejams plašs vietējo un starptautisko zīmolu klāsts, tostarp “Home&You”, “Springfield”, “Women’secret”, “Ivo Nikkolo’’, “Reserved”, “Kilomax”, “Lindex”, “Douglas”, “Sportland’’, “Skechers”, “Sinsay”, “Multilukss”, “LMT”, “Virši”, “Euronics”, “Stenders”, “Vapiano”, “Ginger”, “Gan Bei”, “Caffeine”, “Rimi Hyper”, “Rimi Mini”, “Veselības centrs 4”, “E. Gulbja Laboratorija’’ un “Rīgas satiksme”.
Plašāka informācija: www.origo.lv.