Auto un tehnoloģijas

Subaru Outback tiek papildināts ar jaunām drošības sistēmām

Biznesa nodaļa

Jauns.lv

Subaru Outback vienmēr bijis pusceļā starp pilnpiedziņas universāli un īstenu SUV. Tam ir vērienīgs klīrenss, daudz virsbūves aizsargu un augstprofla riepas, kas nebaidās bedru un akmeņu.

Arī aprīkojums ir labs. Elektriska bagāžnieka vāka piedziņa ir visiem Outback, izņemot vislētāko. Rezerves riteņa gan nav, un jāiztiek ar remontkomplektu. Outback prasās arī pēc piekabes āķa. Oriģinālaprīkojumā tas maksā 1200 eiro. Pieļaujamais velkamās piekabes svars ir divas tonnas. Solīdi! Vienubrīd Subaru saloni tika kritizēti kā vecmodīgi un utilitāri, jo tajos redz, nav šiko sensoru taustiņu uz stūres un citu jaunās autobūves sasniegumu. Tagad, kad pat lielākie pasaules ražotāji atgriežas pie pārbaudītiem risinājumiem, lielajiem kliedzējiem mutes ir ciet. Pogas rullē! Tomēr dažu inovāciju Outbekam pietrūkst, piemēram, virtuālā mērskalu paneļa un head - up displeja.

foto: Ekrānuzņēmums
Arī aprīkojums ir labs. Elektriska bagāžnieka vāka piedziņa ir visiem Outback, izņemot vislētāko. Rezerves riteņa gan nav, un jāiztiek ar remontkomplektu. Outback prasās arī pēc piekabes āķa. Oriģinālaprīkojumā tas maksā 1200 eiro. Pieļaujamais velkamās piekabes svars ir divas tonnas. Solīdi! Vienubrīd Subaru saloni tika kritizēti kā vecmodīgi un utilitāri, jo tajos redz, nav šiko sensoru taustiņu uz stūres un citu jaunās autobūves sasniegumu. Tagad, kad pat lielākie pasaules ražotāji atgriežas pie pārbaudītiem risinājumiem, lielajiem kliedzējiem mutes ir ciet. Pogas rullē! Tomēr dažu inovāciju Outbekam pietrūkst, piemēram, virtuālā mērskalu paneļa un head - up displeja.  Vēl Outback ir pastāvīga pilnpiedziņa kā nevienam, braukšanas režīmi sliktam un ļoti sliktam ceļam, kā arī godalgota Eyesight pasažieru drošības sistēma. Par veco cenu - 36 490 eiro. Līdzīgas premium automašīnas maksā divreiz dārgāk, bet citu tikpat kā vairs nav, jo paaugstinātus pilnpiedziņas universāļus ražo tikai retais.  Outback pieejams viens vienīgs dzinējs - 2,5 litru bokseris bez turbīnas, ar 4 cilindriem un 169 zirgspēkiem. Transportklīdzekļu ekspluatācijas nodoklis ir tikai 147 eiro gadā, UVTN - 37,2 eiro mēnesī. Subaru Outback ir varens braucamais ne tikai kā darba auto, bet arī aktīvās atpūtas faniem, kam Forester tomēr šķiet pārāk agrārs un vajadzīgs garš salons.  Kad darbs vai piedzīvojumi galā, izbraucam cauri mazgātuvei, pārģērbjamiem paši - un varam šaut pa taisno uz pirmizrādi.
Arī aprīkojums ir labs. Elektriska bagāžnieka vāka piedziņa ir visiem Outback, izņemot vislētāko. Rezerves riteņa gan nav, un jāiztiek ar remontkomplektu. Outback prasās arī pēc piekabes āķa. Oriģinālaprīkojumā tas maksā 1200 eiro. Pieļaujamais velkamās piekabes svars ir divas tonnas. Solīdi! Vienubrīd Subaru saloni tika kritizēti kā vecmodīgi un utilitāri, jo tajos redz, nav šiko sensoru taustiņu uz stūres un citu jaunās autobūves sasniegumu. Tagad, kad pat lielākie pasaules ražotāji atgriežas pie pārbaudītiem risinājumiem, lielajiem kliedzējiem mutes ir ciet. Pogas rullē! Tomēr dažu inovāciju Outbekam pietrūkst, piemēram, virtuālā mērskalu paneļa un head - up displeja. Vēl Outback ir pastāvīga pilnpiedziņa kā nevienam, braukšanas režīmi sliktam un ļoti sliktam ceļam, kā arī godalgota Eyesight pasažieru drošības sistēma. Par veco cenu - 36 490 eiro. Līdzīgas premium automašīnas maksā divreiz dārgāk, bet citu tikpat kā vairs nav, jo paaugstinātus pilnpiedziņas universāļus ražo tikai retais. Outback pieejams viens vienīgs dzinējs - 2,5 litru bokseris bez turbīnas, ar 4 cilindriem un 169 zirgspēkiem. Transportklīdzekļu ekspluatācijas nodoklis ir tikai 147 eiro gadā, UVTN - 37,2 eiro mēnesī. Subaru Outback ir varens braucamais ne tikai kā darba auto, bet arī aktīvās atpūtas faniem, kam Forester tomēr šķiet pārāk agrārs un vajadzīgs garš salons. Kad darbs vai piedzīvojumi galā, izbraucam cauri mazgātuvei, pārģērbjamiem paši - un varam šaut pa taisno uz pirmizrādi.

Vēl Outback ir pastāvīga pilnpiedziņa kā nevienam, braukšanas režīmi sliktam un ļoti sliktam ceļam, kā arī godalgota Eyesight pasažieru drošības sistēma. Par veco cenu - 36 490 eiro. Līdzīgas premium automašīnas maksā divreiz dārgāk, bet citu tikpat kā vairs nav, jo paaugstinātus pilnpiedziņas universāļus ražo tikai retais.

Outback pieejams viens vienīgs dzinējs - 2,5 litru bokseris bez turbīnas, ar 4 cilindriem un 169 zirgspēkiem. Transportklīdzekļu ekspluatācijas nodoklis ir tikai 147 eiro gadā, UVTN - 37,2 eiro mēnesī. Subaru Outback ir varens braucamais ne tikai kā darba auto, bet arī aktīvās atpūtas faniem, kam Forester tomēr šķiet pārāk agrārs un vajadzīgs garš salons.  Kad darbs vai piedzīvojumi galā, izbraucam cauri mazgātuvei, pārģērbjamiem paši - un varam šaut pa taisno uz pirmizrādi.