Komunikācijas aģentūrai ALPHA apgrozījums pērn pieaudzis par trešdaļu
foto: Publicitātes foto
Lauris Špillers
Bizness un ekonomika

Komunikācijas aģentūrai ALPHA apgrozījums pērn pieaudzis par trešdaļu

Biznesa nodaļa

Jauns.lv

Komunikācijas aģentūras “ALPHA” neto apgrozījums 2024. gadā sasniedzis 2 661 596 EUR, kas ir par 34,1% vairāk nekā gadu iepriekš, kad tas bija 1 984 752 EUR. Savukārt peļņa šajā periodā ir palielinājusies no 71 878 EUR 2023. gadā līdz 113 322 EUR 2024. gadā. Kopējā bilances vērtība šogad pieaugusi par 22,19%, kas apliecina uzņēmuma stabilo un dinamisko attīstību.

“Mēs esam gandarīti par sasniegto izaugsmi un mūsu komandas spējām pielāgoties tirgus tendencēm. Šis rezultāts ir apliecinājums tam, ka mūsu pieeja – koncentrēties ne tikai uz ideju ģenerēšanu, bet arī uz to kvalitatīvu īstenošanu – nes augļus. Mēs izmantojam unikālu digitālo rīku, kas ļauj nodrošināt reālus pārdošanas rezultātus – ne tikai impresijas un klikšķus. Ar datu vadītu pieeju un precīzu mērķauditorijas sasniegšanu mēs palīdzam zīmoliem maksimāli efektīvi pārvērst digitālo saskari reālos darījumos. Mēs esam pateicīgi mūsu klientiem un partneriem par uzticību un sadarbību, kas veicina mūsu kopīgo attīstību,” uzsver SIA “Alpha Baltic Media” valdes loceklis Lauris Špillers.

Uzņēmuma izaugsmi veicinājusi jaunu klientu piesaiste Baltijā un Eiropā, kā arī veiksmīga sadarbība ar esošajiem partneriem. 2024. gada laikā uzņēmums ir noslēdzis vairākus jaunus līgumus un paplašinājis sadarbību ar jau esošajiem klientiem. Šie panākumi ļauj “ALPHA” arvien aktīvāk konkurēt ne tikai Baltijas reģionā, bet arī plašākā Eiropas tirgū.

Starptautiskā reklāmas auditoru kompānija “RECMA” ir atzinusi “ALPHA” par visstraujāk augošo aģentūru 2023. gadā Baltijā. Šis sasniegums ir apliecinājums uzņēmuma profesionālajai pieejai un ciešai sadarbībai ar klientiem un partneriem, kas veicinājusi stabilu izaugsmi un attīstību. “RECMA” apkopo un analizē datus no vairāk nekā 1000 mediju aģentūrām 60 valstīs. “ALPHA” turpina būvēt šo panākumu bāzi un mērķē uz vēl lielākiem sasniegumiem 2025. gadā.

“Skatoties uz 2025. gadu, “ALPHA” plāno turpināt attīstīt datu analīzes rīkus un izmantot tos jaunu pakalpojumu izstrādē. Īpašs uzsvars tiks likts uz digitālo komunikācijas stratēģiju izstrādi un realizāciju, kas nodrošinās vēl efektīvākus risinājumus klientiem. Uzņēmums arī turpinās investēt klientu apkalpošanas kvalitātes uzlabošanā, paplašinot darbību ne tikai Baltijā, bet arī citās Eiropas valstīs,” nākotnes plānus ieskicē L. Špillers.

Savukārt, SIA “Alpha Baltic Media” mātes kompānija Igaunijā OU “AlphaAgency” saņēmusi AS “Creditinfo Eesti” sertifikātu “Strongest in Estonia 2024”, kas apliecina, ka kompānija  ir veicinājusi Igaunijas ekonomikas attīstību un godīgu uzņēmējdarbības kultūru un, balstoties uz 2023. gada ekonomikas datiem, ir sasniegusi A (labs) kredītreitingu. Tikai 11,3% Igaunijas uzņēmumu var pretendēt uz A līmeņa kredītreitingu.

Par “ALPHA”

“ALPHA” ir viena no lielākajām pilna servisa komunikācijas aģentūrām Baltijā, kas piedāvā plaša spektra reklāmas pakalpojumus – sākot no zīmola tēla veidošanas stratēģijām un integrētām komunikāciju kampaņām, līdz digitālajām kampaņām, sociālo mediju pārvaldībai un PR risinājumiem. Mūsu komanda apvieno pieredzējušus mediju plānotājus, reklāmas ekspertus, radošos profesionāļus un digitālos speciālistus, lai nodrošinātu visaptverošu un efektīvu komunikāciju stratēģiju īstenošanu.