Iepazīsties ar jauno Audi A6 e-tron
Ar elektromobiļa aprisēm pirmo reizi iepazināmies pirms vairākiem gadiem, kad Audi uzstājās ar A6 e-tron konceptu. Pirmajā testa braucienā Spānijā izrādījās, ka sērijveida modelis ir pārsteidzoši līdzīgs prototipam. Tam ir divu tipu virsbūves, un šoreiz pie mums nonācis universālis Avant.
Turklāt ļoti garš, gandrīz pieci metri. Pie tādiem gabarītiem svarīga ērta piekļuve uzlādes vietām. Uzlādes lūkas ir abās pusēs, tomēr ātrā - tikai vienā.
Audi speciāli uzver, ka daļa salona apdares izgatavota no pārstrādātiem materiāliem un sintētiskās ādas. Varbūt tāpēc plastmasa ap durvju rokturiem un vēl šur tur izskatās atbilstīga Audi ar zemāku modeļa numuru? Audi A6 e-tron nav mazāk par 300 zirgspēkiem, bet Performance un vēl jo vairāk S modeļiem ir pat 400 un 500 zirgspēku. 100 kWh baterija un 800 voltu PPE platforma nodrošina ne tikai jaudai atbilstošu sniedzamību, bet arī ultra ātro uzlādi ar 270 kW un vairāk - ja to nodrošina lādētājs.

Audi A6 e-tron būs īsts atradums tiem, kas novērtējuši elektriska Audi ideju, taču nav sajūsmā par SUViem. Latvijā gan daudz tādu neatradīsies. Tomēr ir ļaudis, kas no augstās sēdēšanas atkal grib pārsēsties zemāk un izbaudīt lielas automašīnas vadāmību. A6 e-tron ir zemāks par Q6 e-tron, un tam ir izcili zema gaisa pretestība, 0,21 līdz 0,24 vienības.
Audi attiecies no idejas elektriskajiem modeļiem piešķirt tikai pārā ciparus, bet iekšdedzes - nepāra. Tāpēc arī nākamais degvielas Audi A6 modelis paliks A6.