Mikroķirurgs Krustiņš komentē jaunākā Honda CR-V hibrīda priekšrocības
![](https://i.jauns.lv/t/pt/i65Y3LIsPJsJ4iqhM9RU7ZmE359AI0pQpLSs7fNQ/50x50.webp)
Honda CR-V ir liels, izskatīgs un moderns japāņu krosovers. Tas pieejams tikai ar pašuzlādes vai lādējamo hibrīddzinēju, un atkarībā no tā ar priekšējo vai visu riteņu piedziņu. Ko par to teiks pazīstams mikroķirurgs?
Hondas veikumu TV Autoziņās vērtē Latvijas Mikroķirurģijas Centra vadītājs Uldis Krustiņš. Šī viņam būtu ne tuvu ne pirmā Honda: "Visiem bija RAV4, bet man Honda patika labāk. Un atlikusī vērtība arī ir augstāka."
Hondas lielākajam krosoveram, kāds pieejams Eiropas tirgū, vienmēr bijis arī labāks aprīkojums. Taču vienmēr jau kaut ko var pielikt klāt. Jaunajam CR-V ir apsildāma stūre, kādas iepriekš nebija. Jaunais CR-V ir īpatnējs ar to, ka abu tipu hibrīdiem ir pilnīgi vienāda jauda - 184 ZS. Lādējamie parasti ir jaudīgāki, bet Hondas gadījumā valda pilnīga vienlīdzība. Jauda ir pietiekama un jūtama. Paātrinājums līdz 100 km/h ir nedaudz virs 9 sekundēm. Nav rekords, taču elektromotoru iesaistes dēļ tas ir lineārs un neapraujas manevra vidū. "Mašīna brauc pati," tā Krustiņš. Vienīgais lādējamā hibrīda trūkums Ulda ieskatā ir tikai priekšējo riteņu piedziņa. Turpretim lādējamā hibrīda elektriskās iespējas dakteris varētu likt lietā katru dienu. CR-V e:PHEV sniedzamība ir 82 km. "Es ikdienā nenobraucu pat 80 kilometru!"
![Vienīgais lādējamā hibrīda trūkums Ulda ieskatā ir tikai priekšējo riteņu piedziņa.](https://i.jauns.lv/t/2025/02/13/3212212/660x471_precise.webp?v=1739433938)
Honda CR-V lādējamais hibrīds gan ir visdārgākā modeļa versija, un ne tikai uzlādes un baterijas dēļ. Tam ir vislabākā komplektācija Advance Tech. Panorāmas jumts nav Krustiņa kunga favorīts. Turpretim labi sēdekļi visiem pasažieriem - gan. Aizmugurē apsildāmi, priekšā - arī ventilējami. Honda CR-V lādējamā hibrīda cena ir 57 000 eiro, bet modeļa sākuma cena ar priekšējo riteņu piedziņu - 45 000 eiro.