Satriekti pasažieri atklāj, ka viņi "Qatar Airways" reisā bija spiesti četras stundas sēdēt blakus mirušai sievietei
foto: Ekrānuzņēms
Lidojuma laikā kāds austrāliešu pāris bija spiests četras stundas pavadīt blakus bojāgājušai sievietei.
Pasaulē

Satriekti pasažieri atklāj, ka viņi "Qatar Airways" reisā bija spiesti četras stundas sēdēt blakus mirušai sievietei

Ārzemju nodaļa

People.com/Jauns.lv

0

Kāds austrāliešu pāris, Mičels Rings un Dženifera Kolina, atklāj, ka piedzīvojuši gaužām neapskaužamu situāciju "Qatar Airways" avioreisā, kas bija devies no Melnburnas uz Venēciju. Lidojuma laikā nomira kāda pasažiere, un lidmašīnas apkalpe nolēma bojāgājušo novietot tukšā sēdvietā, blakus pārim.

Satriekti pasažieri atklāj, ka viņi "Qatar Airways...

"Tas bija sirdi plosoši," norāda Mičels. "Viņi mēģināja pasažieri pārvietot, atveda ratiņkrēslu un mēģināja viņu nogādāt uz biznesa klasi. Taču bojāgājusī sieviete bija diezgan liela auguma, un viņi nevarēja viņu izvest cauri ejai."

Pāris atklāja, ka pēc neveiksmīgajiem mēģinājumiem sievietes ķermenis tika novietots tukšajā sēdvietā blakus viņiem. "Viņi teica: 'Vai varat, lūdzu, pārvietoties?' un es vienkārši atbildēju: 'Jā, protams,'” norāda Rings. "Pēc tam viņi bojāgājušo apsēdināja tajā vietā, kurā biju sēdējis es."

Šādi pārim bija jāpavada četras stundas, līdz lidmašīna sasniedza galamērķi. "Apkārt bija vairākas brīvas vietas. Es nevaru noticēt, ka viņi mums lika palikt mūsu sēdvietās... tas bija drausmīgi," norāda Mičels.

Pāris atklāj, ka pēc notikuma lidsabiedrība viņiem nepiedāvāja ne psiholoģisko palīdzību, ne kāda cita veida atbalstu. "Viņiem ir pienākums rūpēties par saviem klientiem un darbiniekiem. Es īsti nespēju pateikt vārdos, kā šobrīd jūtos, un vēlētos ar kādu parunāt, lai pārliecinātos, ka ar mani viss ir kārtībā."

Pāris rezervēja lidojumu caur Austrālijas aviokompāniju "Qantas". Kompānijas pārstāvis norāda, ka "atbildība par incidenta risināšanu gulstas uz aviokompānijas "Qatar Airways" pleciem.

Tikmēr "Qatar Airways" pārstāvis izteica līdzjūtību mirušās pasažieres tuviniekiem un atvainojās par neērtībām un emocionālajiem pārdzīvojumiem, kam bija pakļauti pasažieri. Lidkompānija paziņoja, ka plāno ar cietušajiem sazināsies.