foto: Publicitātes
11 gadus vecs zēns ar Dauna sindromu kļūst par populāra zīmola reklāmas seju
Džozefa plakāti drīzumā būs visur, kur ir "River Island" veikali.
Bērni
2017. gada 21. oktobris, 17:59

11 gadus vecs zēns ar Dauna sindromu kļūst par populāra zīmola reklāmas seju

Kasjauns.lv

Populārais drēbju zīmols "River Island" savā jaunajā kampaņā bērnu apģērbu segmentam par modeli izvēlējies 11 gadus vecu zēnu, kuram ir Dauna sindroms, vēsta BBC.

Džozefs Heils ir 11 gadus vecs zēns no Linkolnšīras Apvienotajā Karalistē. Viņš kļuvis par modes pasaulē pirmo reklāmas seju ar Dauna sindromu.  Mazā Džozefa attēli tiks izmantoti apģērbu zīmola "River Island" kampaņā.

Puisēns ar Dauna sindromu kļūst par "River Island" seju

Populārais drēbju zīmols "River Island" savā jaunajā kampaņā bērnu apģērbu segmentam par modeli izvēlējies 11 gadus vecu zēnu, kuram ir ...

gallery icon

Pats zēns ir sajūsmā par šobrīd notiekošo - viņš pauž neizsakāmu prieku par pavērsienu dzīvē. Pēc fotografēšanās kampaņai puika sacījis, ka "tas bija baigi forši. Man vajadzēja pozēt, apkārt bija stilisti un frizieri. Un man bija maģiski spīdīgas kurpes," paudis 11 gadus vecais modelis.

Džozefa māte Karena medijiem norāda, ka priecājas, ja beidzot arī bērni ar Dauna sindromu tiek novērtēti. 49 gadus vecā māmiņa sacīja, ka dēls notiekošajā juties kā zivs ūdenī,  un visa ģimene ļoti lepojas ar viņu. Māte norādīja, ka gatavie reklāmas plakāti puiku sajūsmina ikreiz, kad viņš tos ierauga. "Mēs ceram, ka kampaņa, kādu izvērsa zīmols "River Island", pletīsies plašumā, ļaujot sabiedrībā iekļaut cilvēkus ar Dauna sindromu".

Pats modelis izteicies, ka vēlas arī turpmāk strādāt kā modelis, taču dzīvē vēlas kļūt par frizieri, vēsta BBC.

Tēmas