Rīgas satiksmes pasažieri apdraudējuma gadījumos izvēlas brīdināt šoferi
Lielākā daļa Rīgas satiksmes sabiedriskā transporta pasažieru drošības un ērtības apdraudējuma gadījumā izvēlās brīdināt transporta līdzekļa vadītāju. Tikmēr salīdzinoši neliela daļa aptaujāto izvēlas sazināties ar Rīgas satiksmi, izmantojot sociālos tīklus un internetu, liecina 2014.gada janvārī veiktā aptauja Rīgas satiksmes mājas lapā.
Nedaudz vairāk par pusi (56%) aptaujas dalībnieku atzīst, ka gadījumos, kad kāds apdraud pasažiera drošību vai sagādā nepatīkamus brīžus, tiktu brīdināts sabiedriskā transporta līdzekļa vadītājs. Turpretim 12% respondentu norāda, ka labāk zvanītu uz tālruni 110, kas ir valsts policijas palīdzības tālruņa numurs. Procentuāli mazāko aptaujāto daļu veido respondenti, kas vai nu labprātāk zvanītu uz Rīgas satiksmes bezmaksas informatīvo tālruni 80001919, vai nu mēģinātu sazināties ar Rīgas satiksmi, izmantojot sociālos tīklus (attiecīgi 4% un 2% aptaujāto). 26% aptaujas dalībnieku atbildēja, ka šis jautājums viņiem nav aktuāls.
Rīgas satiksme atgādina: ja sabiedriskajā transportā atrodas persona, kas traucē pasažieriem un apdraud drošību vai kas ir smērējošā vai smakojošā apģērbā, un palīdzība ir nepieciešama steidzami, tad tā vietā, lai vērstos pēc palīdzības Rīgas satiksmes sociālajos kontos vai rakstītu uz Rīgas satiksmes e-pastu, operatīvāka palīdzība vai informācija tiks sniegta, ziņojot transporta līdzekļa vadītājam vai izsaucot policiju, zvanot uz numuru 110!
Rīgas satiksme informatīvas uzlīmes par to, kā pasažieriem jārīkojas gadījumos, ja viņi tiek apdraudēti vai traucēti, ir izvietojusi visos sabiedriskā transporta līdzekļos. Tāpat sabiedriskā transporta monitoros tiek izvietots informatīvs video rullītis
Aptaujā kopumā piedalījās 2431 respondents, un tā tika veikta 2014.gada janvārī.
Sadarbībā ar Rīgas pašvaldību