Maijā piedāvās iespēju slēgt izlīgumus, nemaksājot līgumsodu
SIA „Rīgas namu pārvaldnieks” (RNP) šogad maijā piedāvās saviem klientiem, kuriem izveidojies parāds par saņemtajiem pakalpojumiem, iespēju noslēgt izlīgumu par pakāpenisku parāda atmaksu, dzēšot līgumsodu 100 % apmērā. Noslēgt izlīgumu varēs visos RNP klientu apkalpošanas centros, sākot no maija mēneša pirmās darba dienas, t.i., 6. maija līdz pat 31. maijam.
Noslēdzot izlīgumu laikā no šī gada 6. līdz 31. maijam, tiks sagatavots individuāls parāda atmaksas grafiks ar maksimālo termiņu 24 mēneši jeb divi gadi. Aprēķinot maksājuma apmēru, tajā netiks iekļauts līgumsods jeb kavējuma nauda, kas izveidojies līdz izlīguma noslēgšanas brīdim. Pēc pilnīgas pamatparāda summas atmaksas aprēķinātais un nesamaksātais līgumsods tiks dzēsts 100% apmērā.
Šobrīd RNP klienti par dažādiem saņemtajiem pakalpojumiem ir parādā 35 milj. eiro jeb 25 milj. latu, kas ir par 2 milj. latu mazāk, nekā 2013. gada septembrī, kad parāda apjoms sasniedza 27 milj. latu. Savukārt par uzņēmuma sniegtajiem pakalpojumiem pilnībā nav norēķinājušies 46 000 klienti.
Uzņēmuma valdes priekšsēdētājs Aleksandrs Antonovs uzsver: „Neraugoties uz to, ka primārais uzņēmuma uzdevums ir dzīvojamo māju apsaimniekošana, mums, kā vairāku tūkstošu māju pārvaldniekam, ir jāņem vērā aizvadīto gadu ekonomiskās grūtības, kā arī šodienas sociālekonomiskā realitāte. Līdz ar to liels mūsu darba apjoms jāvelta parādnieku skaita mazināšanai, veidojot pieejamus nosacījumus klientiem parādsaistību sekmīgai noslēgšanai. Ir pienācis laiks novilkt svītru – ar izlīgumu akciju mēs sniedzam iespēju apzinīgajiem, bet īslaicīgās finanšu grūtībās nonākušajiem klientiem izkļūt no parādiem, nemaksājot soda naudu. Uzsākot šo akciju, aicinu ikvienu uzņēmuma klientu, kuram kādu iemeslu dēļ izveidojies parāds, izmantot šo iespēju.”
Pašvaldības kapitālsabiedrība SIA „Rīgas namu pārvaldnieks” ir Latvijas lielākais namu apsaimniekošanas uzņēmums. Tas tika izveidots, apvienojot 15 pašvaldības namu pārvaldīšanas kapitālsabiedrības, lai nodrošinātu daudzdzīvokļu dzīvojamo māju pārvaldīšanu pēc vienotiem principiem un uzlabotu pašvaldības kā dzīvojamo māju pārvaldnieka sniegto pakalpojumu kvalitāti. Uzņēmums apsaimnieko 4300 ēkas, kurās pakalpojumus saņem gandrīz 180 000 klientu.
Karlīna Timofejeva/Foto: Gints Ivuškāns/F64
Sadarbībā ar Rīgas pašvaldību