Septembrī Rīgas satiksmes klientu apkalpošanas centri strādās ilgāk
Runā Rīga

Septembrī Rīgas satiksmes klientu apkalpošanas centri strādās ilgāk

Jauns.lv

Rīgas satiksme informē, ka no 1. līdz 30.septembrim visi klientu apkalpošanas centri darba dienās strādās līdz plkst. 21:00. Nedēļas nogalēs darba laiki netiek mainīti. Izmaiņas tiek veiktas, jo līdz ar jauno mācību gadu skolēni un studenti piesakās Skolēnu e kartēm vai e taloniem. Tāpat septembrī daudziem e taloniem beidzas derīguma termiņš, un tie klientu apkalpošanas centros ir jāmaina pret jauniem.

Septembrī Rīgas satiksmes klientu apkalpošanas cen...

Rīgas satiksmes klientu apkalpošanas centri atrodas Brīvības ielā 191, Brīvības ielā 384b, Prāgas ielā 1 (ieeja no kanāla puses), Kurzemes prospektā 137, Vienības gatvē 117A (bijušais 27. trolejbusa galapunkts „Ābolu iela”). Darba laiks septembrī: darba dienās no 9:00 līdz 21:00 un sestdienās no 10:00 līdz 16:00. Spīķeru ielā 1 klientu centrs strādā darba dienās no 9:00 līdz 21:00, bet sestdienās un svētdienās no 10:00 līdz 16:00. Savukārt klientu centrs Brīvības ielā 49/53 darba dienās klientus apkalpo no 8:00 līdz 21:00; sestdienās no 10:00 līdz 15:00. Vīzītei uz klientu apkalpošanas centru var pieteikties arī iepriekš Rīgas satiksmes mājas lapā www.rigassatiksme.lv.

Rīgas satiksmes klientu apkalpošanas centros var saņemt personalizētos un nepersonalizētos e talonus, Rīdzinieku kartes, Skolēnu e kartes, veikt to nomaiņu, iegādāties dzeltenos e talonus, saņemt informāciju par e talonu saturu.

Lai noformētu e talonu, jādodas uz jebkuru klientu apkalpošanas centru, ņemot līdzi personu apliecinošu dokumentu (pasi vai ID karti). Tiem klientiem, kuriem beidzies e talona derīguma termiņš, jādodas uz klientu centru ar personu apliecinošu dokumentu un e talonu, ko var apmainīt pret jaunu e talonu vai Rīdzinieka karti. Ja iepriekšējais e talons nozaudēts, par tā atjaunošanu tiek piemērota maksa 2.85 EUR.

Karlīna Timofejeva / Foto: Gunita Kļava, LETA