Septembrī Rīgas satiksmes klientu apkalpošanas centri strādās ilgāk
Rīgas satiksme informē, ka no 1. līdz 30.septembrim visi klientu apkalpošanas centri darba dienās strādās līdz plkst. 21:00. Nedēļas nogalēs darba laiki netiek mainīti. Izmaiņas tiek veiktas, jo līdz ar jauno mācību gadu skolēni un studenti piesakās Skolēnu e kartēm vai e taloniem. Tāpat septembrī daudziem e taloniem beidzas derīguma termiņš, un tie klientu apkalpošanas centros ir jāmaina pret jauniem.
Rīgas satiksmes klientu apkalpošanas centri atrodas Brīvības ielā 191, Brīvības ielā 384b, Prāgas ielā 1 (ieeja no kanāla puses), Kurzemes prospektā 137, Vienības gatvē 117A (bijušais 27. trolejbusa galapunkts „Ābolu iela”). Darba laiks septembrī: darba dienās no 9:00 līdz 21:00 un sestdienās no 10:00 līdz 16:00. Spīķeru ielā 1 klientu centrs strādā darba dienās no 9:00 līdz 21:00, bet sestdienās un svētdienās no 10:00 līdz 16:00. Savukārt klientu centrs Brīvības ielā 49/53 darba dienās klientus apkalpo no 8:00 līdz 21:00; sestdienās no 10:00 līdz 15:00. Vīzītei uz klientu apkalpošanas centru var pieteikties arī iepriekš Rīgas satiksmes mājas lapā www.rigassatiksme.lv.
Rīgas satiksmes klientu apkalpošanas centros var saņemt personalizētos un nepersonalizētos e talonus, Rīdzinieku kartes, Skolēnu e kartes, veikt to nomaiņu, iegādāties dzeltenos e talonus, saņemt informāciju par e talonu saturu.
Lai noformētu e talonu, jādodas uz jebkuru klientu apkalpošanas centru, ņemot līdzi personu apliecinošu dokumentu (pasi vai ID karti). Tiem klientiem, kuriem beidzies e talona derīguma termiņš, jādodas uz klientu centru ar personu apliecinošu dokumentu un e talonu, ko var apmainīt pret jaunu e talonu vai Rīdzinieka karti. Ja iepriekšējais e talons nozaudēts, par tā atjaunošanu tiek piemērota maksa 2.85 EUR.
Karlīna Timofejeva / Foto: Gunita Kļava, LETA