1. augustā norisinājās "Coyote Fly" atklāšanas šovs, kuru apmeklēja sabiedrībā zināmas personības un visi "Coyote Fly" zīmola cienītāji.

Jaunā "Coyote Fly" kluba atvēršanas pasākums (01.08.2025)

1. augustā norisinājās "Coyote Fly" atklāšanas šovs, kuru apmeklēja sabiedrībā zināmas personības un visi "Coyote Fly" zīmola cienītāji.

Sabiedrība

FOTO: ar vērienīgu atklāšanas pasākumu atgriežas "Coyote Fly"! 

Ziņu nodaļa

Jauns.lv

1. augustā norisinājās "Coyote Fly" atklāšanas šovs, kuru apmeklēja sabiedrībā zināmas personības un visi "Coyote Fly" zīmola cienītāji.

FOTO: ar vērienīgu atklāšanas pasākumu atgriežas "...

“Jaunajā "Coyote Fly" ir četras atpūtas zonas un katrā no tām tiks piedāvāti četri dažādi mūzikas stili katrai gaumei neatkarīgi no tā, vai meklē izklaides vietu draugu kompānijai, vēlies baudīt starptautisku mākslinieku uzstāšanos, vai izklaidēties un visu nakti dejot uz bāra letes – mēs nodrošināsim neaizmirstamu pieredzi ikvienam! Turklāt vienā no zonām iespējams iekļūt tikai ar īpašu QR kodu uz VIP aproces. Esam parūpējušies arī par patiešām labu akustiku un atšķirīgu piegājienu skaņai - iekštelpās ir skaļi, bet tajā pašā laikā iespējams sarunāties, savukārt uz ielas pie tuvējā ceļu krustojuma nevar dzirdēt skaņu no kluba, jo sienas klāj skaņu slāpējošie paneļi, tādejādi kluba apmeklētāji varēs izbaudīt augstākās kvalitātes skanējumu, kamēr rīdzinieki baudīs mieru, “ stāsta mārketinga projektu vadītāja Estella Zaharkeviča.

Pasākuma organizatori informē, ka sākotnēji viesi tika turēti tumsā, - katram no viņiem kopā ar ielūgumiem tika nogādāts arī kabatas lukturītis, kas kļuva par neatņemamu šova sastāvdaļu. Mērķis bija stimulēt cilvēku maņas - redzi un dzirdi. Kad uz skatuves tika demonstrēts kopīgais darbinieku šovs, gaismas efekti radīja intensīvu maņu kairinājumu, kas izraisīja zosādu. 

“Vakara laikā apmeklētāji varēja baudīt arī "Coyote Fly" tik raksturīgo dzērienu pasniegšanu pie galdiņiem VIP zonās, kas kļuva par vēl vienu vakara šovu un teātri. Dzērieni tika pasniegti unikālā veidā - gan kanoe laivā, gan "Mercedes-Benz GL" klases kopijas mini automašīnā, kā arī speciālas S.W.A.T. vienības pavadībā ar imitētu bumbu. Tas saskan ar "Coyote Fly" filozofiju - klients pats veido savu atmosfēru un izklaides pieredzi, “ turpina Estella Zaharkeviča.

Tēmas