Cilvēki sūdzas par aukstumu pasažieru vilcienu vagonos
Decembrī un janvāra pirmajā nedēļā par aukstumu vilcienos saņemtas 18 sūdzības no braucējiem.
Sabiedrība

Cilvēki sūdzas par aukstumu pasažieru vilcienu vagonos

Jauns.lv

Pērnā gada decembrī un šā gada janvāra pirmajā nedēļā par aukstumu vilcienos saņemtas 18 pasažieru sūdzības, pastāstīja pasažieru pārvadātāja pa dzelzceļu "Pasažieru vilciens" Mārketinga nodaļas vadītāja Ieva Miežubrāle. Tie ir apņēmīgie cilvēki, kuri izvēlas sūdzību rakstīt, taču Kasjauns.lv rīcībā ir informācija, ka daudz vairāk cilvēkiem patiešām vilcienos salst.

Cilvēki sūdzas par aukstumu pasažieru vilcienu vag...

"Es nestaigāju pa tā sauktajiem tamburiem - kā iekāpju, tā vagonu nemainu," pauž maršruta Rīga-Jūrmala pasažiere Maija, "taču joprojām man nereti braucienā reāli salst, un es nezinu, no kā atkarīgs tas, vai salst, vai ir silti. Reizēm ir silti," savu ikdienas pārvietošanās komfortu komentē jūrmalniece. Tāpat Jelgavniece Ilze stāsta, ka visai bieži vilcienos ir ārkārtīgi auksti; viņa gan tādos gadījumos staigā pa visu sastāvu, meklējot krēslu, zem kura ir apsilde.

"Iestājoties aukstam laikam, saņemam sūdzības par aukstumu vilcienos. Saņemto sūdzību skaits, ja salīdzinām ar iepriekšējo gadu -  nav pieaudzis. Kopumā par aukstiem vagoniem ir saņemtas 18 sūdzības, pagājušajā gadā par šādu periodu tika saņemtas 20 sūdzības," pauda Miežubrāle.

Viņa arī norādīja, ka ikviena saņemtā sūdzība tiek rūpīgi izvērtēta un pārbaudīta. "Apkalpojošais personāls vienmēr - neatkarīgi no tā, vai tiek saņemtas sūdzības - dara visu iespējamo, lai nodrošinātu pēc iespējas optimālu temperatūru, bet diemžēl ne vienmēr tas ir tehniski iespējams," klāstīja Miežubrāle, piebilstot, ka vidējais ritošā sastāva vecums ir  25 gadi, un tamdēļ komforta līmeņa nodrošināšana kļūst ar laiku aizvien problemātiskāka.

"Pasažieru vilciens " ir izveidots 2001.gadā, nodalot iekšzemes pasažieru  pārvadājumus no valstij piederošās Latvijas dzelzceļa kompānijas "Latvijas Dzelzceļš" veiktajām funkcijām. Iepriekš "Pasažieru vilciens " 100% bija "Latvijas Dzelzceļa" meitasuzņēmums, taču 2008.gada oktobrī tas tika pārveidots par valsts uzņēmumu.

Kasjauns.lv, BNS, Foto: Gatis Dieziņš/LETA