"Bolt Drive" avāriju, kuras dēļ Annai piestādīts teju 9 tūkstošu eiro liels rēķins, esot izraisījis kāds iereibis vīrietis
foto: Publicitātes foto
Anna norāda, ka notikumam esot atradies aculiecinieks.
Viedokļi

"Bolt Drive" avāriju, kuras dēļ Annai piestādīts teju 9 tūkstošu eiro liels rēķins, esot izraisījis kāds iereibis vīrietis

Anna Klāra

Jauns.lv

Anna, kurai piestādīts 8737,45 eiro liels rēķins par, iespējams, sveša cilvēka izraisītu avāriju ar viņas nomāto "Bolt Drive" auto, norāda, ka notikumam esot atrasta aculieciniece.

"Bolt Drive" avāriju, kuras dēļ Annai piestādīts t...

Jau ziņots, ka sociālajā tīklā "Facebook" trauksmi cēlusi Anna Miesniece. Sieviete apgalvo, ka viņa 23.augustā, atbraucot mājās, lietotnē noslēdza braucienu ar nomas auto. Savukārt no rīta pamostoties, lietotnē ieraudzīja, ka attiecīgā automašīna šo braucienu turpina. Viņa centās braucienu noslēgt, kamēr automašīna brauca, bet tas viņai neizdevās. Anna rakstīja "Bolt" palīdzības centram, kā arī zvanīja "Bolt" kontakttālrunim, bet tas esot bijis izslēgts. Nākamajā dienā sievietes konts ticis apturēts. Pēc tam "Bolt" pārstāvji sazinājušies ar sievieti un informējuši, ka mašīna ir atrasta un ir sākta izmeklēšana. Pēc mēneša sieviete saņēmusi e-pastu no "Bolt", kurā pievienotas tāmes par automašīnas remontu 8737,45 eiro apmērā.

Kā Jauns.lv skaidro "Bolt Drive" vadītājs Latvijā Edvīns Kažoks, "par visu, kas notiek ar automašīnu nomas laikā, ir atbildīgs auto iznomātājs". "Tādēļ aicinām ikvienu lietotāju pēc brauciena pārliecināties, ka automašīna ir aizslēgta, lai izvairītos no starpgadījumiem," norāda vadītājs. Viņš skaidro, ka "konkrētajā gadījumā uzņēmumam radīti zaudējumi lietotāja neuzmanības dēļ, tādēļ arī attiecīgās izmaksas esot piestādītas viņam". "Konkrētajā gadījumā kliente lietotnē nepārliecinājās, vai brauciens ir pabeigts, kā arī nemēģināja atvērt automašīnu, lai pārliecinātos, ka tā ir pareizi aizslēgta. Kliente, konstatējot notikušo, nesazinājās ar Valsts policiju un informāciju mūsu atbalsta dienesta komandai nodeva tikai tad, kad automašīna jau bija avarējusi," skaidro Kažoks, neizslēdzot iespēju, ka šajā laikā, iespējams, auto izmantojusi cita persona, par ko Valsts policija uzsākusi izmeklēšanu.

Anna gan apgalvo, ka viņa uzņēmumam zvanījusi vairākkārt, bet "Bolt" kontakttālrunis bija izslēgts. "Rakstīju uzņēmumam četras stundas ar 20 - 30 minūšu pārtraukumiem. Zvanu, bet vienīgais atrodamais kontakttālrunis Bolt izslēgts. Neatbild. Sestdienas diena. Pēc 5 stundām saņēmu ziņu no Bolt, ka mans konts ticis slēgts," norāda sieviete. 

Jautāts par to, kādēļ Annai piecas stundas konkrētajā situācija neesot izdevies sazināties ar "Bolt Drive" klienta servisu, Kažoks norāda uz sistēmas īpatnībām. "Mēs izmantojam automatizētas atbildes. Ar to palīdzību varam sakārtot pieprasījumus pēc to prioritātes. Lai gan automatizētā sistēma palīdz ātri un efektīvi sakārtot visus ienākošos pieprasījumus, steidzamos gadījumos "Bolt Drive" lietotājiem pastāv iespēja pieteikt telefona sarunu ar "Bolt" klientu servisa pārstāvi. Zvana pieprasīšana ir pieejama tikai aktīvas rezervācijas laikā, kur "Bolt" lietotnē uzrādīsies poga "Klientu atbalsts" un funkcija "Pieprasīt zvanu". Pirms telefona sarunas pieprasījuma iesniegšanas vienmēr lūdzam īsi aprakstīt aktuālo problēmu. Vienlaikus aktīvi strādājam pie tā, lai uzlabotu klientu apkalpošanas servisa kvalitāti un apkalpošanas ātrumu," norāda "Bolt Drive" pārstāvis.

Anna norāda, ka 15. oktobrī Edvīns Kažoks ar viņu sazinājies, tomēr pie kopīga risinājuma abi vēl nonākuši neesot. Tāpat viņa atklāj, ka "Mārupē atrasta avārijas lieciniece, kas redzējusi kā mašīna lielā ātrumā brauc pa ielu, un vēlāk vīrietis stiprā reibumā izkāpj no tās".

Viņa norāda, ka "Mārupē esot daudz kameru un pauž cerību, ka likumsargiem izdosies minētos materiālus iegūt.  Jau ziņots, ka VP ir sākts administratīvā pārkāpuma process par negadījumu. Tāpat VP ir saņemts iesniegums par iespējamu automašīnas zādzību. "Iesniegums ir reģistrēts un notiek tā izskatīšana," norada likumsargi.