Gada jaudīgākais mārketinga pasākums Baltic Brand Forum jau šonedēļ
Šī gada 20. septembrī Rīgas cirkā norisināsies Baltic Brand Forum (BBF) – gada nozīmīgākais un jaudīgākais mārketinga un zīmolu pasākums Baltijā. Šogad pasākumā dalībnieki no visas Baltijas un vairākām Eiropas valstīm dalīsies savās zināšanās un pieredzē par humora un izklaides lomu mārketingā. Pasākums ir ne tikai platforma zināšanu apmaiņai, bet arī iespēja sveikt veiksmīgākos Baltijas zīmolus, pasniedzot apbalvojumus septiņās kategorijās.
Pasākums šogad svin īpašu notikumu – Brand Capital pētījuma un Zīmolu topa 20 gadu jubileju. Šī jubileja foruma programmai piešķir vēl lielāku nozīmību, piesaistot ne tikai starptautiskus jomas profesionāļus, bet arī sagatavojot plašu svētku programmu ar akrobātiem, komiķiem un muzikāliem priekšnesumiem.
Pasākuma durvis apmeklētājiem būs atvērtas no plkst. 11.00, un plkst. 12.00 sāksies foruma pirmā daļa, kurā uzstāsies tādi nozares līderi kā Pedijs Gilmors, zīmolu humora konsultāciju uzņēmuma Studio Gilmore izpilddirektors un dibinātājs, kā arī viens no Eiropas ietekmīgākajiem humora konsultantiem, un Magnuss Magnussons, viens no radošajiem prātiem aiz ikoniskajām Islandes tūrisma kampaņām. Ar vērtīgu pieredzi dalīsies arī Jens Velins no McDonald’s, un pasākuma pirmās daļas noslēgumā tiks prezentēti četru Baltijas izklaidējošāko zīmolu veiksmes stāsti.
Foruma otrā daļa norisināsies no plkst. 15.00 līdz 17.00, kurā uz skatuves kāps nozarē atzīti pārstāvji, kā Kriss Stīvensons no OMG ar strukturētu stāstījumu, kā mainīsies mediju nozare, un Salma Gaja Tophama no OATLY, kura atklās, kā viņu zīmols, kas bija viens no daudziem, izauga līdz vienam no atpazīstamākajiem piena aizstājējiem pasaulē. Foruma otrajā daļā norisināsies vairākas diskusijas, kurā mediju un mārketinga ekspertu grupa apspriedīs efektīvākos veidus, kā ar zīmola saturu sasniegt un piesaistīt patērētājus, un tiks plašāk izklāstīti Brand Capital pētījuma aktuālie dati. Otrās daļas noslēgumā uzstāsies Rīgas cirka direktore Māra Pāvula, un vēlāk klātesošos priecēs akrobātisks priekšnesums.
Pēc ekspertu uzstāšanās, tāpat kā iepriekšējos gados, BBF laikā norisināsies Baltijas Zīmolu topa uzvarētāju apbalvošanas ceremonija, pasniedzot apbalvojumus septiņās kategorijās: straujāk augošie zīmoli, zaļākie zīmoli, cilvēcīgākie zīmoli, mīlētākie zīmoli, mīlētākie vietējo ražotāju zīmoli, mīlētākie mediju zīmoli un šī gada jaunā kategorija – izklaidējošākie zīmoli. Uzvarētājs katrā no kategorijām tiek noteiks, balstoties uz plašākā zīmolu un dzīvesstila pētījuma Baltijā Brand Capital datiem, kuru īsteno vadošais pētījumu uzņēmums Norstat un kurā piedalās vairāk nekā 3000 respondentu no visas Baltijas.
Andris Rubīns, viens no Baltic Brand Forum dibinātājiem un reklāmas aģentūras Magic vadītājs, skaidro: “Šāda līmeņa pasākums ir vērtīgs ne tikai uzņēmumiem, kas cīnās par uzvaru kādā no zīmolu topu kategorijām, bet arī ikvienam, kurš interesējas par mārketingu vai vēlas attīstīt savu zīmolu. Šo nozares ekspertu pulcēšana vienuviet sniedz neatsveramu ieguldījumu Latvijas uzņēmējdarbībā un mārketingā. Aicinu ikvienu interesentu nevilcināties, jo biļetes ir ierobežotā daudzumā, un šī būs unikāla iespēja gūt jaunas zināšanas un iedvesmu.”
Pasākuma noslēgumā, sākot no plkst. 20.00, ar Balcia Insurance atbalstu viesus priecēs īpaša koncertprogramma. Uzstāsies viena no enerģiskākajām un vētrainākajām grupām Baltijas reģionā, kuras nosaukums pagaidām tiek turēts noslēpumā. Pēc koncerta ballīte turpināsies ar DJ setu, ko vadīs Fiņķis, nodrošinot neaizmirstamu vakaru visiem klātesošajiem.
Pasākuma programma un biļetes ir pieejamas oficiālajā tīmekļa vietnē balticbrands.eu, kur var atrast arī visu interesējošo informāciju par pasākuma norisi un aktualitātēm.
Pasākumu organizē Magic, OMD un Norstat.
Tik vērienīga pasākuma kvalitatīva realizācija nebūtu iespējama bez partneriem, tāpēc paldies Baltic Brand Forum 2024 Lieldraugam apdrošināšanas tehnoloģiju uzņēmumam Balcia, sadarbības partneriem ECO Baltia, Latvijas Zaļais punkts, Volkswagen, airBaltic, Rimi, RITA (Rīgas investīciju un tūrisma aģentūra), LIAA (Latvijas Investīciju un attīstības aģentūra), Welltons Hotels, Rixwell, Printful, Food Union, Orkla, Spice, Mītava, McDonald’s, Nords Porter, Element Digital, Sons & Daughters, Trickster, TULI, LIMA, LRA, kā arī mediju partneriem TV3 Group, Delfi, IR Nauda, JCDecaux, DScreens, BOBE, Mediāna, EHR.
Par Brand Capital
Brand Capital patlaban ir Baltijā plašākais zīmolu un dzīvesstila pētījums. Tā pirmsākumi meklējami 2004. gadā Latvijas Zīmolu topa izveidē, bet kopš 2013. gada pētījums tiek veikts arī Lietuvā un Igaunijā. Nodrošinot datu reprezentativitāti, pētījumu veic Norstat, kas ir viens no vadošajiem un lielākajiem tirgus izpētes datu vācējiem Eiropā.
2024. gadā Brand Capital pētījumā apkopoti dati par aptuveni 600 zīmoliem, aptaujājot vairāk nekā 3000 Baltijas valstu iedzīvotāju, kuri atbildēja uz teju 300 jautājumiem par dzīvesstilu un attieksmi pret zīmoliem.
Par Baltic Brand Forum
Baltic Brand Forum norisinās kopš 2019. gada. To organizē MAGIC, OMD un Norstat. Foruma centrālais notikums ir Baltijas valstu iedzīvotāju iecienītāko zīmolu apbalvošana dažādās kategorijās atbilstoši Brand Capital pētījuma datiem. Plašāka informācija par Baltic Brand Forum https://balticbrands.eu/
Papildu informācija
Kristiāna Deksne
Nords Porter Communications projektu vadītāja
E-pasts: kristiana.deksne@nordsporter.com
Tālr. +371 27816986