Zemo Daugavpils vēlētāju atsaucību skaidro ar to, ka pilsētā praktiski nebija reklāmas
Aizvadītajās Eiropas Parlamenta (EP) vēlēšanās izteikts bija politiķu reklāmas trūkums, uzskata Daugavpils vēlēšanu komisijas priekšsēdētāja Anna Kokina.
Viņa otrdien preses konferencē sacīja, ka vēlētāju aktivitāte Daugavpilī bijusi līdzīga iepriekšējām EP vēlēšanām. Saskaņā ar Centrālās vēlēšanu komisijas datiem EP vēlēšanās pilsētā piedalījās 20,74% balsstiesīgo.
"Vēlēšanas notika normāli. Nebija nekādu pārkāpumu, kas būtu būtiski. Ja bija tehniskas problēmas, tās tika ātri atrisinātas," skaidroja Kokina.
Viņa ir novērojusi, ka šogad izteikts bija politiskās reklāmas trūkums. "Partijām vajadzēja pašām reklamēties, jo praktiski nebija reklāmas," sacīja vēlēšanu komisijas vadītāja. Viņa pauda, ka uz pašvaldības vēlēšanām politiķi ir aktīvāki, kas veicina arī vēlētāju aktivitāti, jo iedzīvotāji var izvērtēt partiju piedāvājumu.
Kā ziņots, EP vēlēšanās Latvijā uzvarējusi "Jaunā vienotība", otrajā vietā atstājot Nacionālo apvienību, un abi politiskie spēki tikuši katrs pie diviem EP deputāta mandātiem. Savukārt "Apvienotais saraksts", "Latvijas attīstībai", "Latvija pirmajā vietā", "Progresīvie" un "Saskaņa" vēlēšanās ieguvušas katra pa vienam EP deputāta mandātam.