foto: unsplash.com
Atklāj emocinālās atslodzes tālruņa līniju, pa kuru var lamāties un sūdzēties
Foto ilustratīva nozīme.
Sabiedrība
2020. gada 2. novembris, 14:23

Atklāj emocinālās atslodzes tālruņa līniju, pa kuru var lamāties un sūdzēties

Jauns.lv

No šodienas, 2. novembra, iedzīvotājiem pieejama sociālā uzņēmuma “Sonido” izveidotā tālruņa līnija “Uzklausīsim!”. Zvanot pa tālruņa numuru 90200944, var izvēlēties sev piemērotāko emocionālās atslodzes veidu - lamāties vai sūdzēties.

Covid-19 pandēmijas laikā sabiedrībā ir būtiski pieaugusi emocionālā spriedze - cilvēki dusmas izgāž interneta komentāros un uz saviem līdzcilvēkiem: kolēģiem, ģimenes locekļiem vai nejaušiem garāmgājējiem.

Ņemot vērā savu pozitīvo pieredzi ar sarunu līniju vientuļiem cilvēkiem “Parunāsim?”, uzņēmums piedāvā risinājumu šai problēmai – zvanīt un izlādēt sakrātās emocijas drošā veidā.

SIA “Sonido” īpašniece Inga Muižniece ir novērojusi, ka cilvēkam trūkst atbalsta un zināšanu, kā tikt galā ar negatīvām emocijām: “Dzīvē ir situācijas, kad cilvēks ir saspringts, nesaprasts, uzvilcies un tā vietā, lai izlādētu savas dusmas uz tuviniekiem, mēs piedāvājam piezvanīt profesionāliem uzklausītājiem. Emocijām ir jādod telpa, un ar šo jauno pakalpojumu mēs ceram palīdzēt atbrīvoties no dusmām, nomierināt satraukumu un palīdzēt cilvēkam atgūt līdzsvaru.”

Zvans uz 90200944 maksā 60 centi minūtē. Piezvanot “Uzklausīsim!”, var izvēlēties saziņu krievu vai latviešu valodā, kā arī emocionālās izlādes veidu: lamāšanos vai sūdzēšanos.

Zvanītājam ir jāņem vērā, ka operatoram ir tiesības iesaistīties un atbildēt.

“Sonido” komanda ir psiholoģiski sagatavota un apmācīta šāda darba veikšanai. Sākotnēji “Uzklausīsim” būs pilotprojekts 3 mēnešu garumā, kuru laikā mēs testēs šāda pakalpojuma pieprasījumu un ietekmi, kā arī sekos līdzi darbinieku emocionālajai labsajūtai.