No Ēģiptes atlidojušie tūristi sūkstās par ilgo gaidīšanu un neziņu
Laimīgi, ka nokļuvuši mājās, taču pēc piedzīvotā tagad esot jāatpūšas, tā saka pirmā mājās nogādātā grupa.
Sabiedrība

No Ēģiptes atlidojušie tūristi sūkstās par ilgo gaidīšanu un neziņu

Jauns.lv

Tūristi, kas vakar vēlu vakarā ar speciālo "airBaltic" reisu tika atgādāti uz Rīgu no Ēģiptes kūrortpilsētas Šarmelšeihas, sūkstās par ilgo gaidīšanu un arī informācijas trūkumu. Tā liecina tūristu teiktais raidījumam "LNT Ziņas".

No Ēģiptes atlidojušie tūristi sūkstās par ilgo ga...

Arī sagaidītāji norādījuši, ka informācijas uz vietas bijis maz. Kā raidījumam stāstīja Rolands, kas lidostā bija ieradies sagaidīt mammu, no viņas saņemta īsziņa, ka "lidostā drausmas, daudz cilvēku, neviens nezina, kas notiks".

Tūriste Kristīne stāstīja, ka grūti bijis izturētu garās rindas lidostā. "Mēs bijām kopā ar visiem īstenībā. Ar britiem, ar krieviem, visi kopā. Pirms iekāpšanas mums bagāžu pārbaudīja ar suņiem, un tad vajadzēja katram norādīt savu bagāžu," stāstīja Kristīne.

Savukārt Klāvs vērtēja, ka lidostā bija diezgan liela emocionāla spriedze: "Tā kā tur tika paziņots, ka, piemēram, lidmašīnās uz Krieviju netiks piedāvāts ne ēdiens, ne dzēriens, pat ne ūdens, tā kā viņi.. Tas viss radīja kopējo atmosfēru ļoti tādu saspīlētu."

"Mēs drausmīgi ilgi tur mocījāmies, lai vispār kaut kur tiktu, un visi tur grūstās," atminējās Ineta, kas arī norādīja uz vaiākkārtēju izlidošanas laika atcelšanu.

Par to, ka gaidāms īpašs Latvijas aviokompānijas organizēts evakuācijas reiss, dažus no ceļotājiem savlaicīgi bija informējuši tūroperatori un gidi, bet citus ne, tāpēc Romāns pat prāto, ka varētu iesniegt sūdzību.

"Ir pretenzijas pret tūroperatoriem, ne visu informēja. Bet viņi it kā arī nezināja. Mēs paši uzzinājām, ieejot "wi-fi", mums neviens neko nepateica un tad mēs zvanījām tūroperatoriem un tad viņi pateica - jā," stāstīja Romāns.