"Omniva" klienti no krāpniekiem saņēmuši īsziņas ar lūgumu veikt priekšapmaksu par sūtījumu saņemšanu
foto: Zane Bitere/LETA
Omniva" aicina iedzīvotājus ignorēt krāpšanas mēģinājumus.
Sabiedrība

"Omniva" klienti no krāpniekiem saņēmuši īsziņas ar lūgumu veikt priekšapmaksu par sūtījumu saņemšanu

Jauns.lv / LETA

Pasta sūtījumu pakalpojumu sniedzējs "Omniva" aicina iedzīvotājus ignorēt krāpšanas mēģinājumus, kuros ar īsziņām it kā uzņēmuma vārdā tiek pieprasīta priekšapmaksa par saņemtu sūtījumu pakomātā, informēja SIA "Omniva Latvija" mārketinga vadītāja Ruta Pole.

"Omniva" klienti no krāpniekiem saņēmuši īsziņas a...

Uzņēmuma pārstāve skaidroja, ka trešdien vairāki klienti ir saņēmuši viltus īsziņas it kā "Omniva" vārdā ar informāciju, ka pienācis sūtījums, taču, lai saņemtu pakomāta atvēršanas kodu, nepieciešams veikt priekšapmaksu.

Uzņēmuma pārstāve aicina iedzīvotājus kategoriski ignorēt šīs īsziņas un atgādina, ka gadījumos, kad klients izvēlējies saņemt sūtījumu ar pēcapmaksu, maksa par sūtījumu jāveic tikai sūtījuma saņemšanas brīdī - pie pakomāta.

Iedzīvotāji, kas saņēmuši šādas īsziņas, aicināti vērsties Valsts policijā.