Sabiedrība

Pieaudzis "Live Rīga" portāla apmeklētāju skaits

Jauns.lv

Kopš "Live Rīga" vasaras komunikācijas kampaņas sākuma 15.maijā portālu "www.liveriga.com" apmeklējuši gandrīz 50 000 interesentu no 115 valstīm, biznesa portālu "Nozare.lv" informēja Rīgas Tūrisma attīstības birojā.

Pieaudzis "Live Rīga" portāla apmeklētāju skaits...

Portālu pirmo reizi skatījušies 85% no apmeklētājiem. "Live Rīga" portāls testa režīmā darbojās kopš aprīļa beigām. Portāla darbība testa versijā noslēdzās līdz ar "Live Rīga" vasaras reklāmas kampaņas sākumu.

Vislielākā interese par Rīgas tūrisma piedāvājumu bijusi tajās valstīs, kur pašlaik tiek īstenota "Live Rīga" tūrisma veicināšanas kampaņa. Īpaši pieaudzis apmeklētāju skaits no Lietuvas, Zviedrijas, Gruzijas, Dānijas, Krievijas, Somijas, Igaunijas, Norvēģijas un Vācijas.

Kā ziņots, no 15.maija ir sācies "Live Rīga" vasaras mārketinga komunikācijas kampaņas periods 11 valstīs: Baltkrievijā, Dānijā, Gruzijā, Igaunijā, Izraēlā, Krievijā, Lietuvā, Norvēģijā, Somijā, Vācijā un Zviedrijā. Reklāmas kampaņa ilgs līdz jūnija beigām, un tās kopējais plānotais budžets ir 650 000 latu. Vasaras kampaņā uzsvars likts uz četrām tēmām - atpūtu Rīgas pludmalēs, jūgendstila arhitektūru, vietējo virtuvi un Rīgas kultūras pasākumu piedāvājumu.

"Live Rīga" vasaras kampaņas mediju stratēģija paredz, ka būtiskākie komunikācijas kanāli mērķa auditoriju sasniegšanai ir internets, vides reklāma un reklāma presē. Reklāmas kampaņa ir adaptēta katras valsts valodā.

Kā ziņots, 2009.gada 28.oktobrī LR Uzņēmumu reģistrā reģistrēts nodibinājums "Rīgas Tūrisma attīstības birojs". Tā dibinātāji ir Rīgas dome, aviosabiedrība "airBaltic", Latvijas Viesnīcu un restorānu asociācija un Latvijas Tūrisma Aģentu asociācija (ALTA). RTAB nodarbojas ar tūrisma veicināšanu un Rīgas tūrisma iespēju popularizēšanu ārvalstīs.

RTAB dibinātāju balsu sadalījumā 70% pieder Rīgas domei, bet pārējiem dibinātājiem - aviosabiedrībai "airBaltic" LVRA un ALTA - katram 10%.

RTAB popularizē Rīgas tūrisma iespējas ārvalstīs ar zīmolu "Live Rīga".

Kā ziņots, RTAB šogad reklāmas pasākumos plāno izlietot pašvaldības piešķirtos divus miljonus latu, kā arī pērn ietaupītos vairāk nekā 300 000 latu. Savukārt Lieldienu kampaņas radošo risinājumu un reklāmas izvietošanu pilnībā finansēja viens no Rīgas tūrisma attīstības biroja dibinātājiem - aviokompānija "airBaltic".

LETA