Sabiedrība
2011. gada 2. februāris, 08:28

Latviete kļūst par slavenā „Paul Mitchell” zīmola reklāmas seju

Jauns.lv

Latviešu meitene Santa Eigima no Madonas puses kļuvusi par viena no pasaulē pieprasītākā un ekskluzīvā matu kopšanas zīmola „Paul Mitchell” reklāmas seju.

26 gadus vecā meitene ir sākusi veiksmīgu modeles karjeru Amerikas Savienotajās Valstīs un to arī nolēmusi turpināt. Pagaidām plašāk par saviem nākotnes plāniem viņa gan daudz neizsakās, jo teic, ka nekāro pēc lielas slavas.

Santa uzmanību sev pievērsa Maiami, kur piedalījās „Paul Mitchell” rīkotajā kastingā. Kāpēc pasaulslavenā matu kosmētikas firma izvēlējās tieši viņu, Santa kasjauns.lv teic:

„Paul Mitchell” pārstāvji mani izvēlējās, jo es esmu dabiska, vienkārša un man ir nesamāksloti skaists smaids. Tāpat ar mani ir viegli strādāt, jo es nekavēju fotosesijas, man negribētos, lai man piemistu slavas slimība.”

Kā slavenību un Holivudas zvaigžņu iemīļotā matu kopšanas firmas, kuras produkcija nav no lētajām, atrada latviešu meiteni daudzmiljonu Amerikā? Santa stāsta: „Tas notika nejauši. Biju ieradusies uz „Paul Mitchell” prezentāciju. Kompānija pārstāvji tās laikā mani tā kārtīgi nopētīja un pēc prezentācijas uzrunāja, piedāvājot ierasties uz kastingu. Es piekritu.”

Par saviem nākotnes plāniem Santa ir mazrunīga un kasjauns.lv teica: „Esmu beigusi Rīgas Pārtikas ražotāju vidusskolu, bet nu jau ilgāku laiku dzīvoju ārzemēs. Tagad esmu ASV, kur sakarā ar jauno darba projektu domāju uzturēties ilgāku laiku. Nāk jauni projekti un konkurence ir liela. ASV man bija liels pārsteigums, ka te ir daudz skaistu cilvēku – gan modeļi, gan modeles. Tas, ka Amerikā dzīvo tikai resni cilvēki, ir maldīgs mīts.

Pašlaik esmu sākusi veiksmīgu karjeru ārzemēs, bet nevēlos par to skaļi runāt. Man ir bijuši mazi modeļu projekti gan Portugālē, gan arī manās jaunajās mājās - ASV. Mani nākotnes plāni saistās ar darbu ASV. Apsveru domu rudenī turpināt izglītību. Mans mazais sapnītis ir iemācīties spāņu valodu.”

Elmārs Barkāns/Foto: no personīgā arhīva

Tēmas