Noslēdzies radošās izcilības festivāls "ADwards"
Šogad sestajam "ADwards" festivālam bijis iesniegts rekordliels darbu skaits - vairāk nekā 200 darbi 15 kategorijās. 25. martā apbalvošanas ceremonijā klubā "Godvil" tika paziņoti uzvarētāji un svinēts festivāla noslēgums.
Festivāla "ADwards" noslēguma pasākums
Divas dienas visi interesenti festivāla ietvaros tika aicināti apmeklēt dažādus ar reklāmu un radošo sfēru saistītus pasākumus un lekcijas, bet piektdienas vakarā notika iesniegto radošo darbu apbalvošanas ceremonija.
"ADwards" žūrijas priekšsēdētājs, starptautiskās aģentūras "DDB" Stokholmas biroja mākslinieciskais direktors Sīmons Higbijs atzīmē, ka Latvijā ieradies, nezinot, ko sagaidīs. "Runājot par reklāmu un jaunradi, man tas bija ceļojums nezināmajā. Taču priecājos par to, ko esam atklājuši vērtēšanas procesā, un ceru, ka žūrijas izvēlētajos darbos redzēsiet skaidro latviešu stilu. Nevainīguma, svaiguma un brīvības stilu, tīru dizaina valodu, kas ir Latvijas raksturīgās iezīmes. Tā nav tikai vienas mediju formas iezīme, tas vijas caur visiem darbiem. Tas ir tas, ko jums vajadzētu izcelt, lepoties un eksportēt pasaulē, tāpat kā savu stilu un domāšanas veidu eksportē Zviedrija," norāda Higbijs.
Sestajā radošās izcilības festivālā "ADwards" augstākais novērtējums jeb pirmās pakāpes meistarības ordenis pasniegts sešiem darbiem. Kategorijā "Televīzija" pirmās pakāpes meistarības ordenis pasniegts aģentūras "McCann World Group" klienta SIA "Latfood" pasūtītajai "Ādažu čipsu" kampaņai "Kartupeļa ciltskoks" un filmu studijai "Tritone Studio" par grupai "Soundarcade" veidoto videoklipu dziesmai "Hunt Royal". Kategorijā "Grafiskais dizains" pirmās pakāpes meistarības ordenis piešķirts aģentūrai "Mooz!" par klientam "Tele2" izstrādāto "Zelta Zivtiņas Superkombo" tēlu, "Asketic" par klientam "Aerodium" izstrādāto vizuālo identitāti izstādē "Expo 2010" un SIA "Cita Lieta" par izstrādāto iepakojumu roku ziepēm "pien-Dairy Spa". Savukārt kategorijā "Digitālie risinājumi" galveno balvu saņēma aģentūra "Cube" un "Aita.lv" par izstrādāto mājaslapu "Aita.lv" jaunai modes kolekcijai. Mājaslapas izstrādātāji saņēma arī "DigitalGuru" speciālbalvu.
Kategorijās "Tiešais mārketings", "Sociālā reklāma", "Integrētā kampaņa", "Drukātā reklāma", "Fotogrāfija", "Industriālais dizains", "Vides reklāma", "Radio reklāma", "Reklāmas teksts", "Ambient media", "Vides dizains" un "Best use of" ordeņi šogad netika piešķirti.
Balva kategorijā "Televīzija" - "Soundarcade" video dziesmai "Hunt Royal"