Tikai 6% pilsoņu atzīst politiskās reklāmas ietekmi uz viņu izvēli Saeimas vēlēšanās
Tikai 6% Latvijas ekonomiski aktīvo pilsoņu atzīst, ka viņu izvēli Saeimas vēlēšanās ietekmē politiskās reklāmas, liecina tirgus, sociālo un mediju pētījumu aģentūras "TNS Latvia" sadarbībā ar telekompāniju LNT septembrī veiktais pētījums.
Savukārt absolūtais vairākums (91%) ir pārliecināti, ka viņu izvēli Saeimas vēlēšanās politiskās reklāmas neiespaido. 35% ekonomiski aktīvo pilsoņu uzskata, ka politiskās reklāmas drīzāk neietekmē, bet vairāk nekā puse jeb 56% uzskata, ka tās noteikti neietekmē viņu izvēli Saeimas vēlēšanās.
Trīs procentiem aptaujāto nav konkrēta viedokļa šajā jautājumā.
Aptauja veikta laikā no 2011.gada 6. līdz 8.septembrim, ar interneta starpniecību visā Latvijā aptaujājot 850 ekonomiski aktīvos Latvijas iedzīvotājus vecumā no 18 līdz 55 gadiem.
"TNS Latvia" pētījums interneta vidē ir reprezentatīvs Latvijas ekonomiski aktīvo iedzīvotāju kopumam vecumā no 18 līdz 55 gadiem. Izlases kopa ir veidota balstoties uz gadījuma izlasi, izslēdzot pašpieteikšanos. Interneta pētījumu organizēšanā "TNS Latvia" ievēro "ESOMAR" rekomendācijas interneta aptauju izlašu veidošanā un veikšanā.
BNS