Andreja Ēķa dēls vada Latvijas Mūzikas kanālu
Kultūra

Andreja Ēķa dēls vada Latvijas Mūzikas kanālu

Jauns.lv

Latvijas Mūzikas kanālam ir jauns programmu direktors – kanāla LNT vadītāja Andreja Ēķa dēls Roberts, kurš ir apņēmības pilns ieviest vairākus oriģinālraidījumus.

Andreja Ēķa dēls vada Latvijas Mūzikas kanālu...

Tēvs un dēls – LMK programmu direktora pienākumus uzņēmies kanāla LNT vadītāja Andreja Ēķa vecākais dēls Roberts Ēķis.
Tēvs un dēls – LMK programmu direktora pienākumus uzņēmies kanāla LNT vadītāja Andreja Ēķa vecākais dēls Roberts Ēķis.

Latvijas Mūzikas kanāla apņēmību palielināt savu auditoriju pašlaik stiprina vismaz divas pozīcijas: tas kļuvis tehniski pieejams par vismaz 200 000 skatītāju plašākam lokam, turklāt kanālam ir jauns programmu direktors – Roberts Ēķis. Pēc piecu gadu pastāvēšanas Latvijas Mūzikas kanāls (LMK) jaunajā sezonā sevi piesaka progresīvā un modernā ampluā, solot kļūt par nopietnu izklaides formāta konkurentu. Tā rezultātā tiek mainīts arī kanāla nosaukums, atstājot tikai burtu salikumu – LMK. Kanāla jaunais vadītājs Roberts Ēķis atklāj, ka līdz ar jaunās sezonas sākumu LMK piedāvās daudz plašāku, īpaši jauniešiem paredzētu programmu. „Tikai ar mūzikas klipiem apritē vien tālu netiksi,” vaicāts par jaunām vēsmām, secina Ēķis. Nav noslēpums, ka beidzamajos gados kanālā nebija oriģinālraidījumu, tajā rotēja teju vieni un tie paši mūzikas klipi. Nu tas tikšot labots!

Kā droši vien pamanījuši skatītāji, jau no septembra sākuma LMK saviem skatītājiem piedāvā sekot līdzi muzikālā realitātes šova „OKartes skatuve” sadzīvei. Bez tā tiek solīti arī jauni projekti. „LMK joprojām mīl mūziku un nosaka toni latviešu mūzikas videoklipu apritē,” uzskata Ēķis. Viņš atklāj, ka no oktobra beigām LMK debitēs divi jauni, mūzikas industriju tieši ietekmējoši raidījumi – „Būt vai nebūt” un „Cita mēle”. Iknedēļas raidījums „Būt vai nebūt” sola iespējas jaunajiem mūziķiem – caur mājaslapu ikviens varēs iesniegt videoklipu, kas vismaz vienu reizi parādīsies LMK raidījumā. Klipa mūža garumu ekrānā izlems skatītājs balsojot. „Kopš kanāla pirmsākumiem ir uzkrāts milzum daudz mūzikas videoklipu. Turpmāk rotācijas tiešākais ietekmētājs būs LMK skatītājs, jo katra mūziķa kvalitātes pamata atskaites punkts ir fans un viņa viedoklis. Jaunais raidījums „Būt vai nebūt” būs tiešs fanu instruments, ar kuru LMK skatītāji vērtēs mūziķu iesūtītos videoklipus www.lmk.lv un dos savu verdiktu, tam tikt vai netikt iekļautam rotācijā,” stāsta Roberts Ēķis.

Līdz šim LMK rotācijā iekļāva tikai mūzikas klipus latviešu valodā, bet jaunais raidījums „Cita mēle”, kas arī LMK startēs oktobra beigās, mainīs šos noteikumus, mūzikas stundas ietvaros iekļaus arī latviešu mūziķu videoklipus dziesmām, kuras ir kādā svešvalodā. Kanāla saturu papildina ne tikai mūzika un ar to saistītie raidījumi, bet arī seriāli un realitātes šovi.

Roberts Ēķis beidzis „Chichester” koledžu Anglijā, padziļināti apgūstot mediju darbu, bet pašlaik studē Rīgas Stradiņa universitātes Starptautiskā mārketinga un reklāmas fakultātē 3. kursā. TV jomas izzināšanai viņš pievērsies, arī pusgadu mācoties Baltijas Filmu mediju skolā, taču mācības nav turpinājis, apzinoties, ka režija viņu interesē mazāk, vairāk – producēšana, ko var iemācīties tikai praktiski, plecu pie pleca strādājot ar profesionāļiem. „Pie tēta pats pierakstos uz konsultācijām, ja kas vajadzīgs, un dažkārt pat vairākas dienas gaidu rindā uz pieņemšanu,” aizdomas, ka savā amatā varētu baudīt kādas īpašas privilēģijas, kliedē jaunais LMK programmu vadītājs Ēķis.

Kasjauns.lv / Foto: no izdevniecības „Rīgas Viļņi” arhīva


Tēmas