Runā Rīga

Arī šorīt Rīgā raita satiksme

Jauns.lv

Arī šorīt Rīgā ir raita satiksme, liecina vietnes "www.kartes.lv" informācija.

Arī šorīt Rīgā raita satiksme...

Ap plkst.8 sastrēgumi bija vērojami uz Vanšu tilta (virzienā uz centru), Melnsila ielā (līdz Kalnciema ielai), Vīlipa ielā (līdz Melnsila ielai), Krasta ielā (no Turgeņeva ielas līdz Dzelzs tiltam), kā arī Sadovņikova ielā (virzienā uz Lāčplēša ielu).

Dažviet braukšana ir apgrūtināta.

Rīgas domes Satiksmes departamenta novērojumi liecina, ka skolēnu brīvdienu laikā automašīnu skaits Rīgas ielās ir samazinājies, arī ik rīta satiksme ir ievērojami raitāka nekā ierasts. Tomēr autovadītājiem jārēķinās, ka atsevišķos ielu posmos un uz satiksmes pārvadiem var būt nelieli satiksmes palēninājumi, ņemot vērā, ka iedzīvotāji un viesi uzsāk darba gaitas.

Naktī, ielu un tiltu uzturētāji veica apsekošanu, lai novērtētu brauktuvju stāvokli un nepieciešamības gadījumā nosūtītu kaisīšanas tehnikas. Ņemot vērā, ka gaisa temperatūra pakāpeniski paaugstinās, brauktuves bija sausas, kā rezultātā kaisīšana nebija nepieciešama.

Departaments vērš autovadītāju uzmanību, ka pavasarī asfalta betona segumā intensīvāk nekā vasaras periodā veidojas bedres, īpaši tajās vietās, kur novecojis asfaltbetona segums un ir augsta satiksmes intensitāte.

Autovadītāji aicināti sekot līdzi ceļa zīmēm un citiem satiksmes organizācijas tehniskajiem līdzekļiem, ievērot braukšanas ātruma ierobežojumus, kā arī informēt Satiksmes vadības centru pa bezmaksas tālruni 80003600 par vietām, kur radušās bedres, norādot konkrētu vietu un adresi.

Līdz šim zvanījuši vairāk nekā 200 iedzīvotāji un informējuši par vietām, kur nepieciešams veikt bedru remontdarbus. Visbiežāk sūdzības saņemtas par bedrēm iekškvartālos, taču tiek ziņots arī par bedrēm uz maģistrālajām ielām un satiksmes pārvadiem, piemēram, par Kārļa Ulmaņa gatves pārvadu pār dzelzceļu, Salu tiltu, Biķernieku ielas posmiem, A.Čaka ielu, Juglas ielas posmiem.

Informācija par bedrēm iekškvartālos tiek apkopota un nosūtīta attiecīgās teritorijas izpilddirekcijai, savukārt par bedrēm uz maģistrālajām ielām - ceļu uzturētājiem.

Autovadītājiem jāņem vērā, ka līdz ar gaisa temperatūras paaugstināšanos Rīgas ielās un uz tiltiem bedres veidosies daudz straujāk, pat stundas laikā, akcentē Satiksmes departamenta speciālisti.

Visaptverošai bedru likvidēšanai pilsētas ielās nepieciešama pastāvīga diennakts gaisa temperatūra no plus 5 līdz plus 7 grādiem, tādēļ patlaban tiek likvidētas tikai tās bedres, kas apdraud satiksmes drošību.

LETA