Dienvidu tilta trešās kārtas būvniecība norit pēc plāna. FOTO
Zemgales virziena maģistrālā transporta mezgla jeb Dienvidu tilta trešā kārta tika uzsākta 2009.gadā, bet finansējuma trūkuma dēļ apturēta 2010.gadā.
Runā Rīga

Dienvidu tilta trešās kārtas būvniecība norit pēc plāna. FOTO

Jauns.lv

Otrdien Rīgas domes priekšsēdētājs Nils Ušakovs, Satiksmes un transporta lietu komitejas priekšsēdētājs Vadims Baraņņiks un Satiksmes departamenta vadība iepazinās ar Dienvidu tilta trešās kārtas būvniecības gaitu.

Dienvidu tilta trešās kārtas būvniecība norit pēc ...

Plānotie darbi norit pēc grafika, un būvnieki domes vadībai apliecināja, ka šogad būvniecībai atvēlētie septiņi miljoni latu tiks apgūti.

Būvniecības gaitā tiks izbūvēta jauna automaģistrāle – Jāņa Čakstes gatve ar divām brauktuvēm, sadalošo joslu un bremzēšanas joslu, gatves garums būs 1,6km, bet platums 26m. Jāņa Čakstes gatves un Bauskas ielas šķērsojums tiks izbūvēts divos līmeņos – Bauskas iela ar diviem rotācijas apļiem – augšējā līmenī, bet Jāņa Čakstes gatve – tunelī zem Bauskas ielas. Tam būs pieci pārvadi ar 18 balstiem, velosipēdu ceļš un gājēju tunelis.

Zemgales virziena maģistrālā transporta mezgla jeb Dienvidu tilta trešā kārta tika uzsākta 2009.gadā, bet finansējuma trūkuma dēļ apturēta 2010.gadā. Šobrīd atklāta konkursa rezultātā atlikušos būvdarbus veic pilnsabiedrība „ACB, Tilts un Viadukts” un saskaņā ar līgumu tos plānots pabeigt  2013. gada oktobrī. Dienvidu tilta trešās kārtas būvdarbu izmaksas ir 17 240 684 lati.

Zemgales virziena maģistrālā transporta mezgla jeb Dienvidu tilta trešā kārta tika uzsākta 2009.gadā, bet finansējuma trūkuma dēļ apturēta 2010.gadā.

Dienvidu tilta trešās kārtas būvniecība norit pēc plāna

Kasjauns.lv/Foto: Kristaps Krafts F/64 Photo Agency

Sadarbībā ar Rīgas pašvaldību