Šķērmi metas: vājprātīgi amorālā klipā par seksīgo Lee dēvētā būtne reklamē ātro kredītu
It kā ironizējošā klipā selfiju būšana nosaukta gluži vai par kultūras sastāvdaļu, kas nesmukajām un neveiksminiecēm jāapgūst "akadēmiski". Aiz trulā klipa gan, visticamāk, slēpjas ātras naudas aizdevēji.
Viedokļi

Šķērmi metas: vājprātīgi amorālā klipā par seksīgo Lee dēvētā būtne reklamē ātro kredītu

Jauns.lv

Piektdienas vakarā gluži kā dibens no skaidrām debesīm sociālajos tīklos atkal uzmirdzēja Latvijas sabiedrības dāma Liene Brikouska (vai Ušakova, vai Lee, vai gan tas svarīgi), koši rudenīgā klipā aicinot visas nesmukās un neglītās meitenes, kuras nejēdz sevi parādīt prasmīgi, stāties "Selfiju akadēmijā". Kritiski domājošiem cilvēkiem pēc klipa noskatīšanās sametās šķērmi.

Šķērmi metas: vājprātīgi amorālā klipā par seksīgo...

Lai nezaudētu tā jau vārgo statusu sabiedrības slavenību vidū, protams, visi līdzekļi ir labi. Tas, šķiet, attiecināms arī uz kāda vietējā radio dīdžejmeiteni, kuru tautā dēvē par " Seksīgo Lī", un kuras apaļumi un bagātīgi tetovētais ķermenis it kā priecējot daudzus. Savā jaunākajā šedevrā jaunā dāma gan vairs "nezibina pupiņus", bet gan blokmāju rajona pagalmā, sēdot kabrioletā, veic selfijus. Lietu, ko viņa nudien pieprot. Bez ironijas, - ko nu viņa prot, to prot!

Amizantajā klipā tiek skaidrots, ka, lai citiem draugiem sociālajos tīklos radītu iespaidu par veiksmīgi izdevušos dzīvi, nekas daudz nav nepieciešams. Tev nav jābūt Monako, lai citi domātu, ka tu tur esi. Tu vari braukt ar vecu auto, bet citiem radīt iespaidu, ka esi bagāta un brauc ar luksusa klases auto. Galu galā - tev nav jābūt arī skaistulei, lai citiem demonstrētu, cik tomēr tu esi glīta. Atslēgas vārds ir viens un nežēlīgs - selfijs! 

Gozējoties kaut kāda "purvciema" smilškastē, par seksīgo Lī dēvētā būtne sevi apmierināti fotografē, it kā miesas mazie matiņi būtu uzbudinājumā no Kanāriju salu smiltīm. Tas esot "eksotisks ceļojumu selfijs ar 1000 Like". Nākamjā sekundē modele uzmet uz pleciem rudenim piemērotu ķitelīti un kamerā paziņo: "Tas ir grūts darbs!" Tāpat esot ar fotogrāfijām no skaistas automašīnas un vēl neskaitāmām lietām, kur prātīgāk būtu sociālajos tīklos sevi parādīt bagātāku un bezrūpīgāku nekā esi. Ar vārdu sakot, šī klipa pusotra minūte uzdzen šermuļus - tiktāl nu esam nonākuši, tādā pasaulē dzīvojam... Kā ķirsītis uz šīs šķērmās tortes: klipa aktrise selfijus nosauc par "kultūru". Kultūru. Atkārtojam - KULTŪRU.

Selfiju patronese Liene Brikouska šajā klipā reklamē "Selfiju akadēmiju". Visticamāk, tas ir jauns veidojums mazgadīgu, nenobriedušu un par sevi nepārliecinātu meiteņu pievilināšanai. Aplūkojot minēto organizāciju sociālajā tīklā "Facebook" - tā būs vieta, kur skuķiem aizdos ātru naudiņu. Lai ielauztos ātro kredītu firmu jau tā pārpildītajā nišā, "Ladyloan" apņēmies organizēt "Selfiju Akadēmiju". Reklāmas pavadtekstā tiek teikts: "Par akadēmijas vadītāju un seju kļūs Liene Ušakova. Norises gaitā Liene dalīsies gan ar selfiju praktiskiem, gan arī filozofiskiem padomiem". Par saukli izvēlēts vēl kas perversāks, proti, tas skan  SELFIJS IR MĀKSLA.

"Gluži kā balets, arī selfiji ir māksla – rezultāti nāk tikai pateicoties ilgiem treniņiem, dažkārt arī caur asarām! Daži par selfijiem smīkņā, citi par tiem ir sajūsmā, taču ir skaidrs – selfiji ir neatņemama 21. gadsimta kultūras sastāvdaļa un tos uzņem ikviens," uzskata "Ladyloan".

Ļausim lasītājiem pašiem izvērtēt piedāvājuma grandiozo klipu. Vecāki, lūdzu izrunājiet ar saviem pusaudžiem to, kas ir īstas vērtības, bet kas - sēnalas, kam nav nekāda sakara ar izdevušos dzīvi. 

Astrīda Bomis/Foto: Ekrānuzņēmumi no video