„Rīgas klientu centrā” izveidots pirmais ūdens skaitītāju rādījumu nodošanas terminālis
Ūdens skaitītāju rādījumu ievadīšanu terminālī iespējams veikt katru mēnesi, sākot no 25. datuma līdz mēneša pēdējai dienai.
Runā Rīga

„Rīgas klientu centrā” izveidots pirmais ūdens skaitītāju rādījumu nodošanas terminālis

Jauns.lv

No šodienas, 25. aprīļa, SIA „Rīgas namu pārvaldnieks” (RNP) klienti, apmeklējot „Rīgas klientu centru” (Brīvības ielā 49/53), īpaši izveidotā terminālī var elektroniski nodot ūdens skaitītāju rādījumus, portālu Kasjauns.lv informēja Rīgas domē.

„Rīgas klientu centrā” izveidots pirmais ūdens ska...

Termināļa uzstādīšana sniegs iespēju RNP klientiem elektroniski nodot ūdens skaitītāju rādījumus klātienē, tādējādi modernizējot līdzšinējo ūdens skaitītāju rādījumu nodošanas veidu – veidlapas aizpildīšanu rakstveidā un tās nogādāšanu speciālā pastkastītē. Ūdens skaitītāju rādījumu ievadīšanu terminālī iespējams veikt katru mēnesi, sākot no 25. datuma līdz mēneša pēdējai dienai.

Konsultācijas par ūdens skaitītāju nodošanas termināļa lietošanu iespējams saņemt pie RNP klientu apkalpošanas centra speciālistiem. Ja RNP klientu atsaucība par termināļa izmantošanu būs pozitīva, termināļus plānots izvietot arī citos uzņēmuma Klientu apkalpošanas centros.

Šobrīd RNP klienti ūdens skaitītāju rādījumus var nodot gan elektroniski – ievadot skaitītāju rādījumus portālā: www.e-parvaldnieks.lv un „Rīgas klientu centrā” esošajā RNP terminālī, gan rakstveidā – aizpildot veidlapu un ievietojot to speciāli izveidotā pastkastītē.

Karlīna Timofejeva, Foto: Lauris Nagliņš/LETA

Sadarbībā ar Rīgas pašvaldību