Uzlabojies rīdzinieku priekšstats par uzņēmumu Rīgas satiksme
81% no aptaujātajiem rīdziniekiem priekšstats par uzņēmumu "Rīgas satiksme" ir ļoti labs vai drīzāk labs, un šis rādītājs ir par 7% augstāks, nekā 2011. gadā veiktajā aptaujā.
Kā Kasjauns.lv informēja "Rīgas satiksmes" Klientu apkalpošanas un komunikācijas daļas vadītājs Viktors Zaķis, tāpat uzlabojies rīdzinieku vērtējums par e talonu lietošanu – to par ļoti ērtu un ērtu atzīst 88% aptaujāto, kas arī ir par 7% vairāk, nekā pirms diviem gadiem veiktajā aptaujā.
Vērtējot dažādus sabiedriskā transporta aspektus, visvairāk aptaujāto ir apmierināti par informācijas pieejamību par sabiedriskā transporta kustību – 93%, savukārt ar sabiedriskā transporta tīklu un plānojumu ir apmierināti 82% iedzīvotāju. Ar pieejamo biļešu klāstu ir apmierināti 78% aptaujāto un tikpat – 78% iedzīvotāju ir apmierināti ar e talona iegādes iespējām.
Lai uzzinātu klientu vēlmes un apmierinātību, kā arī uzlabotu sniegtā pakalpojuma kvalitāti, Rīgas satiksme reizi divos gadus veic klientu apmierinātības pētījumu. Šogad pētījumu veica tirgus un sabiedriskās domas pētījumu centrs SKDS, un tā tika realizēta martā un aprīlī.
Karlīna Timofejeva