Modes zīmols "Gucci" jaunās lūpukrāsas reklāmai izvēlējies modeli bez zobiem
foto: Instagram (instagram.com/gucci)

Modes zīmols "Gucci" jaunās lūpukrāsas reklāmai izvēlējies modeli bez zobiem

Jauns.lv

Ar savdabīgu lūpukrāsas reklāmu savā sociālā tīkla "Instagram" profilā nācis klajā populārais itāļu modes zīmols "Gucci".

Zīmola "Instagram" lapā pašlaik atrodami četri kampaņas foto, no kuriem vienā redzama dziedātāja, panku subkultūras pārstāve Denija Milere. Attēlā reklamēta "Gucci" lūpukrāsa, kas rotā Mileres savdabīgo smaidu. Redzams, ka sievietes mutē trūkst divu priekšzobu.

Arī komentāri par pārējām modelēm ir krasi atšķirīgi, daudziem domājot, ka lūpukrāsu tik izslavētam modes zīmolam tomēr būtu jāreklamē estētiskāk.

Kamēr vieni uzsver, ka kampaņa ir drosmīga un nepieciešama, jo tā atklāj sabiedrībā valdošās mutes dobuma higiēnas problēmas, citi izsaka viedokli, ka attēli ir biedējoši.

"Tas nav skaisti tikai tāpēc, ka tas ir reālistiski," lasāms komentāros. "Šie zobi ir neveseli, tie nav skaisti."

Kāds pat skarbi noteicis, ka "Gucci" ar šīm bildēm pamatīgi iedragājis savu tēlu.

Savukārt citi kampaņā saskata pozitīvo. "Šie attēli liek man just to, ka ar maniem zobiem viss ir kārtībā", "Ir smieklīgi, ka cilvēki mūsdienās iestājas pret skaistuma standartiem, bet tad, kad viņi redz sievietes ar veselīgiem, bet ne perfektiem smaidiem, viņi sāk izteikt bērnišķīgus un vārgus jociņus."