foto: Vida Press
Jaunākajā smaržu reklāmā - gluži kailas Kimas Kardašjanas foto
Šāds attēls (pa kreisi) redzams jaunākajā „KKW Fragrance“ smaržu „Body“ reklāmā.
2018. gada 30. maijs, 05:53

Jaunākajā smaržu reklāmā - gluži kailas Kimas Kardašjanas foto

Jauns.lv

Kimas Kardašjanas atkailināšanās kameru priekšā vairs nevienu nepārsteidz. Šovbiznesa dīva no sava ķermeņa nekautrējas un bieži vien to izmanto reklāmas nolūkā. Šoreiz realitātes šovu zvaigzne ir izģērbusies arī Instagram sekotāju priekšā - reklamējot savas jaunākās smaržas.

Kima Kardašjana, kurai Instagram tīklā ir 111 miljoni sekotāji nesen padalījusies ar kādu vēl pikantāku kadru. 37 gadus vecā dīva ir nofotografējusies gluži kaila, taču intīmās vietas piesegusi ar rokām.

Triju bērnu māmiņa šoreiz šādi ir iemūžinājusies sava zīmola "KKW Fragrance" smaržu "Body" reklāmai. Šādā veidā viņa vēstī, ka smaržas atkal ir parādījušās interneta veikalos un visi, kuri vēlas, var tās iegādāties. Minēto fotogrāfiju jau atzinīgi novērtējuši vairāk nekā 2 miljoni Kimas fanu.

Starp citu, arī šo smaržu pudelītes forma ir radīta pēc slavenajām Kimas Kardašjanas ķermeņa formām. Arī aprīlī viņa jau bija iemūžināta bez apģērba, kad Kimas un viņas kosmētikas cienītājiem tika parādīts, kā tiek veidota viņas figūras replika.

Tiesa, Instagram publikai gan šī fotogrāfija tika cenzēta - intīmās vietas bija retušētas, lai nepārkāptu sociālā tīkla noteikumus.

We took a mold of my body and made it a perfume bottle. @kkwfragrance

A post shared by Kim Kardashian West (@kimkardashian) on

"Mēs izlējām mana ķermeņa kopiju un tās izveidosim smaržu pudelīti," kadru toreiz komentēja realitātes šovu zvaigzne.

„KKW Fragrance“ tirgū parādījās pagājušā gada novembrī, un jau pirmās Kimas Kardašjanas smaržas "Chrystal Gardenia" popularitātē uzreiz pārspēja tirgus veterānus. Vienas dienas laikā šīs smaržas jau bija pārdotas par vairāk nekā 10 miljoniem ASV dolāru.

Ar šādu rezultātu Kima būtiski apsteidza smaržu pasaules līderus, kas investē milzīgas naudas summas vērienīgās reklāmas kampaņās visā pasaulē.

Turklāt interesanti, ka Kimas Kardašjanas smaržas pat nebija iespējams paostīt. Tās tika pārdotas internetā, un pircējiem bija jāuzticas vien smaržu vārdiskam aprakstam. 

Crystal Gardenia Citrus shot by @munanoir

A post shared by KKW FRAGRANCE (@kkwfragrance) on

Visa šo smaržu reklāmas kampaņa bija vien Kimas Kardašjanas profils Instagram un viņas piedalīšanās dažās TV pārraidēs. 

#KKWBODY, KKW FRAGRANCE’S NEWEST PERFUME, IS COMING SOON ON 04.30

A post shared by KKW FRAGRANCE (@kkwfragrance) on

Pagātnē Kima Kardašjana nereti mēdza "izīrēt" savu vārdu dažādiem meikapa, smaržu un ādas kopšanas līdzekļu zīmoliem, taču nu viņai ir savs skaistumkopšanas uzņēmums "KKW Beauty", kurš pelna miljonus.  

Tik dažādā Kima Kardašjana sociālajos tīklos un dzīvē

gallery icon