"Stockmann" izvēlas meitenes pavasara/vasaras modes kolekcijas fotosesijai
Universāls “Stockmann” 2017. gadā ir uzsācis sadarbību ar Latvijā panākumiem bagātāko indīroka grupu “Carnival Youth”. Sadarbību martā atklāja “Carnival Youth” jaunākā videoklipa prezentācija dziesmai “Youth is Gold”, kas tika filmēts universālveikalā “Stockmann”.
Edgars, Emīls un Roberts kļūs par “Stockmann” pavasara/vasaras kampaņas sejām, izceļot “Stockmann” pieejamās apģērbu kolekcijas un dažādus aksesuārus mājai un atpūtai, kas visvairāk patiks jauniešiem.
“Stockmann” meiteņu atlase pavasara/vasaras apģērbu kolekcijai
“Stockmann” Facebook izsludināja meiteņu atlasi, lai piemeklētu modeles sieviešu pavasara/vasaras apģērbu kolekcijai. Žūrijā darbojās arī žurnāla OK! žurnāliste Kristīne Geida. No 265 pieteikumiem 28. martā tika izvēlētas 2 meitenes, kuras piedalīsies fotosesijā “Stockmann” vizuālajiem materiāliem; un papildus pārsteigums - fotosesija notiks kopā ar grupas “Carnival Youth” dalībniekiem.
Lai pavasara/vasaras kolekciju pilnībā nodotu jauniešu rokās, “Stockmann” ir izvēlējies fotogrāfu, ko var uzskatīt par jauno uzlecošo zvaigzni. 20 gadus vecais fotogrāfs Filips Šmits caur fotogrāfiju runā jau 6. gadu. Šobrīd 2. gadu studē modi un modes fotogrāfiju Londonā, paralēli strādājot pie dažādiem mākslas un komerciālajiem projektiem. Filips ir ieguvis atzinību dažādos pasaules līmeņa fotokonkursos, kā arī piedalījies vairākas grupu izstādēs. Iedvesmojas no kino, vēstures, ceļošanas un dažādiem dzīves sīkumiem.
“Carnival Youth” meiteņu atlasē piedalījās attālināti, jo, tikko kā atgriezušies no Teksasas, South by Southwest konferences, uzreiz devās uz koncertiem Berlīnē.