Nākamās sezonas modīgākais aksesuārs – krāsains lakats. FOTO
Tērpi no Burberry Prorsum 2014.gada rudens/ziemas modes skates.
Dzīvesstils

Nākamās sezonas modīgākais aksesuārs - krāsains lakats. FOTO

Jauns.lv

Britu modes zīmola Burberry Prorsum skate Londonas modes nedēļā paliks atmiņā ar saviem krāšņajiem, gaisīgajiem lakatiem. Koši un krāsaini lakati ir aktuāli jau šobrīd, taču nākamajā rudens/ziemas sezonā tā būs modes dāmu must have lieta.

Nākamās sezonas modīgākais aksesuārs – krāsains la...

Pateicoties lakatiem, Burberry Prorsum skate izvērtās par vieno no Londonas modes nedēļas pamanāmākajiem iznācieniem. Katram skatē redzamajam apģērba ansamblim bija pieskaņots lakats. Dažkārt tie tik organiski iekļāvās tērpā, ka bija grūti saprast – vai tā ir tērpa daļa vai aksesuārs?

Zīmola vadītājs Kristians Beilijs sacījis, ka jauno kolekciju iedvesmojis uzņēmumam „Bloomsbury Group” piederošais lauku īpašums Saseksā, Anglijā, kur savulaik mitinājušies vairāki mākslinieki. Mākslinieciskā tēma ir rūpīgi ievērota arī jaunās kolekcijas apgleznotajās kleitās un mēteļos.

Burberry šajā sezonā aizrāvies ar dažādu krāsu saspēli tērpos un aksesuāros. Lakatu vai šalli nevajag pieskaņot apģērbam, bet gan jāļauj tam izcelties un kļūt par spilgtu aksesuāru. To vari saskaņot ar somiņu vai kurpēm, taču lakatam jākontrastē ar pārējo tērpu, lai tēls būtu neparastāks un aizraujošāks.

Gaisīgie lakati kopā ar tradicionālo Burberry trenci veido interesantu kontrastu – tā ir saspēle starp trauslo un spēcīgo. Šo tendenci viegli varēs atkārtot  ikviena modes dāma, jo gandrīz katrai mājās ir klasisks mētelis un liels lakats vai šalle.

Franču aktrise Melānija Lorēna Burberry modes skatē.
Franču aktrise Melānija Lorēna Burberry modes skatē.

Burberry Prorsum skati vēroja pasaules stilīgākās dāmas, kuras īpaši bija piedomājušas pie saviem tērpiem. Kā jau tas ierasts, daudzas izmantojušas savā īpašumā esošus apģērba gabalus no iepriekšējām Burberry kolekcijām, kamēr citas rādījušas savas variācijas par tēmu „klasika ar spilgtu modernisma piesitienu”, kas ir zīmola esence.

Tēmas