Psiholoģe skaidro, kā soctīklu maskas un filtri "nogalina" to lietotājus
Pārāk stipra mīlestība pret filtriem vai maskām soctīklos ir bīstamība mūsu pašnovērtējumam, brīdina psiholoģe Jeļena Raihalska.
"Ja meitene nepārtraukti izmantojusi filtrus vai maskas, viņa vairs nezina, kas viņa ir. Viņa neizprot savu unikalitāti," saka speciāliste.
"Un tā vietā, lai iemīlētos sevī ar savām "odziņām" un neatkārtojamību, kas ir katrā no mums, mēs izmantojam, lūk, šādus ideālus aizstājējus," psiholoģe iesaka atrast savu unikalitāti un to cienīt.
Citādi pēc nemitīgas filtru un masku izmantošanas soctīklos jūs ne tikai baidīsieties un nemīlēsiet sevi spogulī, bet arī nesapratīsiet, kas jūs patiesībā esat, kāda ir jūsu pašcieņa un kāda jūs esat.
Tāpēc Raihalska iesaka uz papīra izrakstīt 5 līdz 10 savas labākās iezīmes - gan izskatā, gan raksturā. Turēt tās galvā un ticēt sev. Un vēl atcerieties savus iemīļotos aktierus: vai tiešām viņu āriene ir ideāla?
Kas ir "TikTok"?
"Tiktok" ir Ķīnas soctīklu aplikācija videofailu un tiešsaistes translāciju veidošanai un izplatīšanai. Servisu uzsāka 2016. gada septembrī Ķīnas kompānija "ByteDance". Tā ir populārākā īso videoklipu platforma Āzijā, kas izplatījusies uz citām pasaules daļām un strauji kļuva populāra.
Aplikācija ļauj lietotājiem veidot līdz 10 minūtēm garus mūzikas, deju, komēdiju un citus video. Programmas lietotāju skaits sasniedzis 1 miljardu no 170 valstīm, raksta UNIAN.