2021. gada matu kopšanas tendences
Aizvadītais gads cilvēkiem iezīmēja neparastus matu kopšanas paradumus. Kad saloni bija slēgti, daudzi mēģināja mājās paši matus krāsot, griezt un veikt procedūras, un darīja to pirmo reizi. Sākoties 2021. gadam, cilvēki ir gatavi turpināt pilnveidot savu matu kopšanas rutīnu, iekļaujot tajā arī inovatīvus produktu sastāvus, sastāvdaļas un procedūras.
Plašu popularitāti gūst galvas ādas kopšana
Ir sagaidāms, ka matu kopšanā kā viena no prioritātēm tiks iekļauta galvas ādas kopšana, un to iecienīs aizvien vairāk patērētāju.
"Ir zināms, ka brīvie radikāļi nodara bojājumus ādai (piemēram, UV un piesārņojums var padarīt ādu blāvu un izraisīt bojājumus), bet tie bojā arī galvas ādu, un tāpēc cilvēkiem pieaug interese arī par galvas ādas veselības uzturēšanu," stāsta KOLONNA friziere Svetlana Fendina (t/c Sky).
Galvas ādas kopšana ir svarīga matu veselībai vairāku iemeslu dēļ. Pirmkārt, veselīga galvas āda var uzlabot matu augšanu. Turklāt galvas ādas veselība var palīdzēt kontrolēt tādas problēmas kā blaugznas, apsarkumu un niezi. Paredzams, ka galvas ādas kopšanas produkti aptvers plašāku problēmu spektru nekā tikai blaugznas, un būs arī, piemēram, ar pretnovecošanas iedarbību.
Vairāk risinājumu cīņai pret plāniem matiem
"Sezonas un pēdējā gada laikā pieaugošā stresa blakņu rezultātā daudzi cilvēki ir saskārušies ar matu izkrišanas problēmu. Tādēļ aizvien vairāk tiek piedāvāti profesionālās kosmētikas produkti, kas piemēroti cīņai ar šo problēmu arī mājas apstākļos," skaidro KOLONNA friziere Svetlana Fendina.
Formulas, kas risina matu izkrišanas vai plānu matu problēmas, jau tuvākajā nākotnē varētu fokusēties uz šobrīd aktuālajām sastāvdaļām, tādām kā peptīdi kolagēna stimulēšanai un topiskais minoksidils. Produktiem, kas paredzēti matu kutikulas un matu cirtu barošanai, būs populāri pievienot arī dabiskas eļļas.
Modē produkti ar dabisku sastāvu
Vēl viena ievērojama tendence, kas, kā sagaidāms, ietekmēs matu kopšanu, ir paaugstināts patērētāju pieprasījums pēc dabiskiem produktiem un produktiem uz augu bāzes. Konkrētāk, patērētāji mērķtiecīgi aizvien vairāk meklē šampūnus uz augu bāzes.
Turklāt patērētāji izrāda interesi arī par vegāniskiem un silikonu nesaturošiem šampūniem. “Klienti meklē dabiskus un tīrus skaistumkopšanas produktus. Tas nozīmē, ka katram pircējam ir jāpiedāvā kas cits – dabiskas sastāvdaļas, kaitīgu sastāvdaļu neesamība vai produktu netestēšana uz dzīvniekiem,” stāsta Svetlana.
Jāpiebilst, ka arī salonu matu kopšanas procedūru sortimentā ir novērojama tā pati tendence. Tādēļ viena no pieprasītākajām ir matu botoksa procedūra, kas atjauno sausus, bojātus matus, uzlabo matu tekstūru un spīdumu, dziļi mitrina matus, novērš šķelšanos un spurošanos, kā arī nodrošina UV aizsardzību. Matu botoksa profesionālie produkti nesatur sulfātus un parabēnus, aizsargā matu krāsu, kā arī ir 100% vegāniski (bez lipekļa).
Matu maskas visu problēmu risināšanai
Visbeidzot, cilvēki arvien vairāk lūkosies pēc intensīviem produktiem, kas paredzēti lietošanai mājās, tostarp pēc matu maskām. Tiek prognozēts, ka matu masku vispasaules tirgus gada izaugsmes intensitāte līdz 2026. gadam sasniegs 55%.
"Ja mati šķiet sausi vai krāsotas matu šķipsnas izskatās blāvas, ļoti labs risinājums var būt matu maska – matu maskas atjauno mitrumu, matu cirtas izskatās mīkstas un pat mirdzošas jau pēc dažām minūtēm," friziere Svetlana Fendina stāsta par svarīgākajām pēdējā gada tendencēm.
Šogad un arī turpmāk cilvēki pirks ne vien mitrinošas maskas, bet iekļaus savā matu iknedēļas kopšanas rutīnā maskas, kas risina dažādas citas matu veselības problēmas, no kurām populārākās būs proteīna maskas, atmirušās ādas šūnas nolobošās maskas, dažādas attīrošās maskas, maskas sausiem matiem un krāsotu matu aizsardzībai.
Maijs KOLONNA salonos ir matu skaistuma un veselības mēnesis. Līdz par 31.maijam visām matu un galvas ādas procedūrām ir -20% atlaide, bet Cocochoco matu botoksu var izmēģināt par ļoti īpašu iepazīšanās cenu – 70 EUR! Tāpat no sava friziera varēs saņemt -20% atlaidi profesionālās matu kosmētikas pirkumam. Matu procedūras rekomendējam izmantot kopā ar ikmēneša plānoto friziera apmekējumu – tas ir izdevīgāk un ērtāk.
Reklāmas raksts tapis sadarbībā ar Kolonna