Harper’s Bazaar stila dekāde
Vai modes fotogrāfija ir māksla vai mārketings?
Harpers Bazaar izstāde Stila dekāde
Šī trauslā robežšķirtne ir bijusi un turpina būt neskaitāmu kaismīgu diskusiju temats.
Taču viena modes fotogrāfijas iezīme ir nenoliedzama – tā visos laikos ir precīzi iemiesojusi sava laika aktuālo vērtību, sociālo, ekonomisko, kultūras un mākslas strāvojumu esenci. Izstāde Harper's Bazaar: stila dekāde vienlaikus ir gan simbolisks rezumējums žurnāla redaktores Glendas Beilijas un radošā direktora Stīvena Gana sadarbības desmitgadei, gan unikāla pēdējās dekādes modes/dzīves vērtību esence. Glendas Beilijas vadībā Harper's Bazaar vizuālās valodas latiņa vienmēr celta izaicinoši augstu – atbilstoši Amerikas pirmā modes žurnāla statusam (Harper's Bazaar dibināts 1867. gadā) arī vistiešākajā nozīmē. 30 fotogrāfiju izstādē pārstāvēti teju visu spilgtāko mūsdienu modes fotogrāfijas vārdi – Pīters Lindbergs, Deivids Beilijs, Terijs Ričardsons, Mario Sorenti, Patriks Demaršeljērs, Karls Lāgerfelds u. c., un katra autora unikālais redzējums izspēlē atšķirīgu mūsdienu vērtību un dzīvesstila šķautni.
No 9. septembra līdz 2012. gada 8. Janvārim
International Center of Photography
1133 Avenue of the Americas
New York
www.icp.org