Vai Burberry zaudē savu firmas rakstu - pasaulslavenās rūtis?
Dziedātāja Gvena Stefani Burberry mētelī.
Dzīvesstils

Vai Burberry zaudē savu firmas rakstu - pasaulslavenās rūtis?

Jauns.lv

Zīmols Burberry iesaistīts nopietnā konfliktā Ķīna, kas anulējusi preču zīmes statusu slavenajām Burberry rūtīm, tādējādi paverot ceļu pavisam likumīgai to kopēšanai.

Vai Burberry zaudē savu firmas rakstu - pasaulslav...

Burberry firmas zīme – bēši, sarkanais un melni rūtainais raksts, ir šī zīmola simbols un atpazīšanas zīme. Līdz šim minētais raksts Ķīna bija pasargāts pret viltojumiem, jo bija reģistrēts kā preču zīme, taču negaidīti šis lēmums ticis atcelts.  Burberry iesniedzis sūdzību par Ķīnas iestāžu lēmumu, un kamēr nebūs izskatīta apelācija, lēmums nestāsies spēkā. Tomēr, ja Burberry zaudēs, konkurenti varēs brīvi izmantot slaveno rakstu Ķīnas tirgum paredzētajai produkcijai. Tādā gadījumā Ķīnu pārpludinātu liels pakaļdarinājumu vilnis. Luksusa modes nams Burberry Ķīnā atvēris 71 veikalu, kā arī Eiropas valstīs algo ķīniešu valodā runājošus pārdevējus, lai piesaistītu ietekmīgus tūristus no Ķīnas.