Slavenības

Banānu kaujas un “Lidl” rindu sāga. Sapinušies tīklos 28. sērija

Jauns.lv

Aizvadītā nedēļa pagāja kārtīgā Banānu zīmē. Nē, tas nav jaunais horoskops, bet gan ķēdes reakcijas mārketinga kampaņas, kuru aizsāka “Lidl” ienākšana Latvijā, kam sekoja “Rimi” un “Maximas” iesaistīšanās kaujās un tad jau pārējie uzņēmumi, kuri izveidoja nudien amizantas Banānakcijas. Runājot par “Lidl”, diezgan smagas vārdu apmaiņas bija lasāmas Tviterī par cilvēkiem, kuri stāvēja rindās, lai tiktu aplūkot jaunā mazumtirdzniecības tīkla preču piedāvājumu. Ka izrādās, latvietim ir skarbi vārdi veltāmi citam latvietim, kurš tajā rindā stāv.

Banānu kaujas un “Lidl” rindu sāga. Sapinušies tīk...

Plašāk par šo un visu pārējo jaunākajā “Sapinušies tīklos” epizodē!