Britu karaļnams meklē sociālo mediju dienesta vadītāju karalienei
Britu karaļnams meklē sociālo mediju speciālistu, kas nodarbotos ar karalienes Elizabetes II un citu karaliskās ģimenes locekļu reputācijas un ietekmes vairošanu pasaulē, sestdien paziņojusi Bekingemas pils.
Jaunais "digitālās iesaistes dienesta vadītājs", kas par savu darbu gadā saņems 45 000-50 000 sterliņu mārciņas (aptuveni 54 000-60 000 eiro), strādās ar nelielu palīgu komandu, cenšoties "atrast jaunus veidus, kā noturēt karalieni sabiedrības redzeslokā un uz pasaules skatuves," norādīts paziņojumā.
No pretendentiem tiek prasīta darba pieredze sekmīgās kompānijās, laba orientēšanās digitālajās platformās un tehnoloģijās, kā arī inovatīva un radoša domāšana.
Šā dienesta uzdevums būs "iepazīstināt auditoriju visā pasaulē ar karaļnama publisko lomu un darbību" un "atspoguļojot tiklab valsts vizītes, kā balvu pasniegšanas ceremonijas vai karaliskās ģimenes locekļu saderināšanos, pastāvīgi raisīt interesi un sasniegt plašu auditoriju."
Pēdējā laikā plašsaziņas līdzekļos un sociālajos medijos karaliskajai ģimenei adresētas kritiskas piezīmes par karalienes Elizabetes II dēla, prinča Endrū draudzību ar seksuālos noziegumos apsūdzēto amerikāņu finansistu Džefriju Epstīnu, kurš augustā tika atrasts miris ASV cietumā.
Šā iemesla dēļ princis Endrū novembrī paziņoja, ka pārredzamā nākotnē atsauc savu līdzdalību visos valstiskajos pasākumos.
Savukārt karalienes mazdēls princis Harijs pēdējo gadu laikā žēlojies, ka britu mediji vajā viņa sievu, Saseksas hercogieni Meganu Mārklu.
Šā gada martā Bekingemas pils izdeva sociālo mediju vadlīnijas, brīdinot, ka rasistiski, seksistiki vai citādā ziņā aizvainojoši ieraksti tiks dzēsti, bet to autoru profili var tikt bloķēti.
Pati karaliene, kas šogad nosvinējusi 93.dzimšanas dienu, martā publicēja savu pirmo ierakstu sociālās saziņas vietnē "Instagram", kur viņai šobrīd ir septiņi miljoni sekotāju, tikmēr sociālajos tīklos "Twitter" un "Facebook" viņas sekotāju skaits sasniedzis attiecīgi 4,1 un piecus miljonus.