Makdonalds šokē ar reklāmu, kurā dēls sēro par mirušo tēvu
Jaunajā Lielbritānijas Makdonalda reklāmā uzmanības centrā ir zēns, kurš sēro par savu mirušo tēti. Tieši ar šādu saturu uzņēmums mēģina patērētājiem pārdot savu produkciju.
Uzņēmums nonācis strīdīgā situācijā, jo viņu tirgotā pārtika nav ieteicama ikdienas uzturā. Cilvēki šo Makdonalda reklāmu uzskata par amorālu.
Mūsdienu pieaugošajā ātro uzkodu konkurencē uzņēmums cenšas saglabāt savas pozīcijas. Tieši tāpēc Makdonalds radījis reklāmu par zēnu, kurš domā pa savu mirušo tēvu. Tēvs aizgājis aizsaulē pirms dēls viņu iepazinis. Vai tiešām pēc šādas reklāmas noskatīšanās kāds vēlas uzēst burgeru? Daudzi cilvēki Lielbritānijā ir sašutuši un izsaka uzņēmumam sūdzības.
Reklāma sākas ar to, ka bērns pēta kasti ar mantām, kurām viņa dzīvē ir īpaša nozīme. Pēc tam puika jautā mātei, lai viņa pastāsta kaut ko par mirušo tēvu. Sieviete negribīgi dodas ar dēlu pastaigā un sāk stāstu. Māte atklāj, ka tēvam bijusi liela piekrišana sieviešu vidū, bet dēlam ar to neveicas. Tēvam padevusies futbola spēle, bet dēls pat lāgā nespēj trāpīt pa bumbu. Tēvam vienmēr bijuši nevainojami apavi, bet dēls knapi tos aizsien. Tēvam bijušas brūnas acis, nevis zilas. Tādā garā turpinās viss reklāmas stāsts, it kā dēls būtu nožēlojams nīkulis.
Pēc tam dramatiskā mūzika kļūst skaļāka un māte ar dēlu ieiet Makdonalda restorānā, kur našķējas ar burgeriem un noskalo tos ar kolu. Brīdī, kad dēls vēlas iekosties savā burgerā, māte paziņo, ka tas ir bijis arī tēva mīļākais ēdiens. Visbeidzot dēls pirmoreiz reklāmas laikā pasmaida. Tagad viņš varēs naktīs aizmigt, zinot, ka arī tēvam garšoja viņa iecienītais "fastfūds".
Pēc lielo sūdzību skaita Makdonalds šo skandalozo reklāmu izņēmis no aprites. Uzņēmumam nācies skaidroties un atvainoties par video saturu.
Makdonalda uzņēmumu ķēde skaidro, ka tāds nav bijis uzņēmuma mērķis. Reklāma paredzēta, lai uzsvērtu Makdonalda lomu savu patērētāju ikdienas dzīvē, kā jautros, tā arī grūtos laikos.