Kas to būtu domājis! "Metallica" tērpjas augstās modes drānās. FOTO
Grupa „Metallica” reklamē itāliešu modes nama „Brioni” uzvalkus no augstās modes kolekcijas.
Slavenības

Kas to būtu domājis! "Metallica" tērpjas augstās modes drānās. FOTO

Jauns.lv

Grupas "Metallica" mūziķi sabiedrībā vienmēr redzēti melnās drānās, visbiežāk t-kreklos un ādas jakās. Reti kurš šos vīrus būs redzējis uzvalkā, un kur nu vēl no augstās modes jaunākās kolekcijas!

Kas to būtu domājis! "Metallica" tērpjas augstās m...

Smagā metāla grandi Džeimss Hetfīlds, Kērks Hammets, Roberts Truhiljo un Lars Ulrihs nesen kā visi kopā nofotografējušies savā pirmajā augstās modes reklāmas fotosesijā.

Itāliešu modes nams „Brioni”, kas specializējas vīriešu apģērbu dizianēšanā, nesen kā sev par radošo direktori nolīguši Džastinu O’Šī, kurš pazīstams kā ielu modes korifejs un bijušais „MyTheresa” vispasaules iepirkumu vadītājs. O’Šī vēlējies jauno reklāmas projektu padarīt atšķirīgu no iepriekšējiem un izlēmis, ka tam jābūt kaut kam „raupjākam un vīrišķīgākam”. Viņš ierosinājis, ka šī zīmola apģērbus varētu reklamēt skarbie „Metallica” vīri.

Visi četri grupas mūziķi pozējuši divos dažādos ietērpos, kā rezultātā tapušas divas melnbaltas reklāmas fotogrāfijas. Vienā vīri redzami melnos uzvalkos, otrā – baltos. Attēla kompozīcijai fotosesijas iniciatori iedvesmojušies no grupas „Queen” albuma „Bohemian Rhapsody” vāciņa fotogrāfijas.

Grupas „Queen” albuma „Bohemian Rhapsody” vāciņš un Kima Kardašjana sava vīra repera Kanjes Vesta dizainētā džinsa jakā, kas tapusi par godu albuma „The Life of Pablo” reklamēšanai.
Grupas „Queen” albuma „Bohemian Rhapsody” vāciņš un Kima Kardašjana sava vīra repera Kanjes Vesta dizainētā džinsa jakā, kas tapusi par godu albuma „The Life of Pablo” reklamēšanai.

„Brioni” savu jauno kolekciju klātienē prezentējuši Parīzes augstās modes nedēļā, kas iesākās 4. jūlijā.

Modes nama jaunais radošais direktors Džastins O’Šī arī izveidojis jaunu logotipu, kura burtu šrifts vairāk atgādina repera Kanjes Vesta albuma „Life of Pablo” popularizēšanas nolūkos izdoto produkciju – uzraktus uz krekliņiem un jakām. Pati kompānija norāda, ka jaunā interpretācija patiesībā esot kā atsauce uz kompānijas pašu pirmo logotipu, ar kādu tā sevi pieteica modes industrijā astoņdesmitajos gados.