Bizness un ekonomika

"Maxima" pēc traģēdijas: mums galvenais ir atgūt uzticību

Jauns.lv

Par mazumtirdzniecības tīkla "Maxima Latvija" ("Maxima") atgūšanos no Zolitūdes traģēdijas pašlaik ir pāragri runāt, jo notikušā sekas būs jūtamas vēl ilgi, sacīja uzņēmuma komunikācijas vadītājs Jānis Beseris.

"Šī uzņēmumam un visai Latvijai bija milzīga traģēdija un satricinājums, kam sekas būs jūtamas vēl ļoti ilgi, tādēļ runāt par atgūšanos pašlaik ir pāragri. Protams, traģēdija paspilgtināja daudzus problēmjautājumus, un likumsakarīgi saņēmām un joprojām izjūtam arī pamatotu kritiku no sabiedrības puses – ieskaitot uzņēmuma boikotu, kura sekas izjūtam vēl joprojām," norādīja Beseris.

2014.gadā "Maxima" turpinās sniegt palīdzību un atbalstu traģēdijā cietušajiem, turpinās aizsākto darbu pie uzņēmuma drošības sistēmas pilnveidošanas un veiks pārmaiņas pašā uzņēmumā, liekot uzsvaru uz uzņēmuma iekšējo darba vidi, kultūru un vērtībām, tādējādi uzlabojot arī darba apstākļus uzņēmuma darbiniekiem, norādīja uzņēmuma komunikācijas vadītājs.

Tāpat viņš atzīmēja, ka kompānijā jau ir sākušās izmaiņas, taču, tā kā tām ir jānotiek visos uzņēmuma līmeņos, dažādos procesos un kultūrā kopumā, izmaiņas nevar būt straujas. "Protams, ir lietas un jautājumi, kuru risināšanu varam sākt uzreiz, taču pie citiem darbs var prasīt vairāk laika. Uzņēmuma atgūšanās būs atkarīga no spējas atgūt sabiedrības uzticību, kas ir uzņēmuma prioritāte," teica Beseris.

Jau ziņots, ka Rīgā, Zolitūdē veikalā "Maxima" pagājušā gada 21.novembra vakarā iebruka jumts. Katastrofā bojā gāja 54 cilvēki, tostarp trīs glābēji.

Tāpat vēstīts, ka cilvēki sociālajos tīklos izplata aicinājumus neiepirkties mazumtirgotāja "Maxima" veikalos, kamēr nav sodītas par traģēdiju Zolitūdes lielveikalā atbildīgās personas.

LETA