Pilsonim Tomam izdodas "Biļešu servisā" nopirkt biļeti uz neesošu pasākumu tālā nākotnē
"Rīt došos uz Narvesenu izņemt biļeti," tvītoja Toms Lūsis, uz ko biļešu kompānija atbildēja, ka viņa pirkums palīdzējis "testa režīmā" pārliecināties, ka ar sistēmas uzlabojumiem viss ir kārtībā.
Bizness un ekonomika

Pilsonim Tomam izdodas "Biļešu servisā" nopirkt biļeti uz neesošu pasākumu tālā nākotnē

Jauns.lv

Interneta veikala "Biļešu serviss" klientam Tomam Lūsim izdevies iegādāties biļeti uz neesošu pasākumu 2035.gadā.

Kā pastāstīja Lūsis, viņš "Biļešu servisa" mājaslapā pamanījis pasākumu ar nosaukumu "Tests", kas notiks 2035.gadā, un nolēma iegādāties biļeti.

"Sākotnēji, protams, biļetes iegāde bija joks, tomēr doma par pasākumu pēc 20 gadiem mani sāka aizraut arvien vairāk. Tā kā nezināmais pasākums notiks tieši manā vārda dienā, plānoju aicināt arī draugus iegādāties biļetes un nosvinēt šo skaisto dienu kopā ar mani. 2035.gadā man būs apaļi 50 gadi, domāju, ka ballīte būs leģendāra," atzina Lūsis.

Patlaban viņš apsver iespēju reģistrēt pasākumam veltītu domēnu, kurā regulāri rakstītu par to, cik ļoti viņš gaida 2035.gadu. "Varētu arī izteikt minējumus par to, kādas grupas spēlēs manā jubilejas koncertā," piebilda Lūsis.

Pēc viņa teiktā, "Biļešu serviss" bija pretimnākošs un jau atsūtījis pasākuma elektronisko biļeti. "Nu jau tai ir atvēlēta goda vieta rāmī pie sienas," sacīja Lūsis.

Savukārt "Biļešu servisa" Klientu apkalpošanas speciāliste Diāna Gaile biznesa portālam "Nozare.lv" paskaidroja - lai "Biļešu serviss" pārbaudītu interneta veikala biļešu iegādes procesu kvalitāti un savlaicīgāk būtu iespējams identificēt un novērst problēmas, ir iespējams iegādāties biļetes uz pasākumu 2035.gadā "Tests".

"Gadījumos, kad klients iegādājas biļetes uz šādu "Tests" pasākumu, klienti aicināti vērsties uzņēmumā ar iesniegumu, lai veiktu naudas atmaksu," informēja Gaile.

LETA, Foto: Twitter (Toms Lūsis @_affair)

Tēmas