Notiks seminārs Baltijas kontaktu centru profesionāļiem
Trešdien, 23. aprīlī, Rīgā notiks Baltijas seminārs “Izpēti inovācijas klientu apkalpošanas nozarē”, kurā dalībnieki tiks iepazīstināti ar jaunākajām tendencēm un IT tehnoloģiju sniegtajām inovācijām efektīvākai klientu apkalpošanai. Tāpat seminārā nozares profesionāļi stāstīs par uzņēmumu izaicinājumiem un to risinājumiem klientu apkalpošanā, kā arī demonstrēs labākās brīvroku ierīces noslogotiem kontaktu centriem.
“Šāds seminārs sekmēs uzņēmumu attīstību un palīdzēs tiem rast idejas, kā padarīt kvalitatīvāku savu komunikāciju ar klientiem, tajā pašā laikā optimizējot šim mērķim nepieciešamās kopējās izmaksas. Pilnībā integrētam kontaktu centram var būt izšķiroša loma kopējā uzņēmuma informācijas ķēdē. Katras biznesa stratēģijas pamatā ir kontaktu centra izcilība, kuras mērķis ir kvalitatīvi komunicēt, pārdot vai sniegt pakalpojumus, tādā veidā stiprinot klientu lojalitāti, ģenerējot ieņēmumus un uzlabojot pakalpojumu sniegšanu,” stāsta semināra rīkotājs - IT un komunikāciju tehnoloģiju uzņēmuma Adventus.lv projektu vadītājs Armands Bunkovskis.
Seminārā piedalīsies vairāki augstākā līmeņa IT un kontaktu centru risinājumu nozares ārzemju eksperti. Brendans Mīgans (Brendan Meegan) ir “Alcatel-Lucent” klientu risinājumu programmatūras arhitekts. Kopumā Mīganam ir 30 gadu pieredze IT un telekomunikācijas nozarē. Seminārā viņš iepazīstinās ar sociālo mediju nozīmi komunikācijas veicināšanā, to pielāgošanu un ieviešanu uzņēmumu ikdienas darbā. „Alcatel-Lucent” uzņēmums ir pasaulē vadošais inovators tīklu un komunikāciju tehnoloģiju jomā. Uzņēmums pārstāvēts vairāk kā 130 valstīs.
Uzņēmuma “Genesys” biznesa konsultāciju nodaļas direktors Jans Varmlinds (Jan WÄRMLIND) stāstīs par to, kā efektīvāk modernās tehnoloģijas integrēt klientu apkalpošanas kvalitātes sekmēšanā. Varmlinds stāstīs arī par uzņēmumu lielākajiem izaicinājumiem klientu apkalpošanā, kā arī iepazīstinās ar šo izaicinājumu risinājumiem. “Genesys” ir globālais līderis daudzkanālu klientu apkalpošanas un kontaktu centra risinājumu izstrādē. Uzņēmuma risinājumus izmanto vairāk kā 3500 kontaktu centri visā pasaulē.
Gaļina Karlsone ir vadošā globālā brīvroku komunikācijas tehnoloģiju ražotāja “Jabra” reģionālā direktore Krievijā, NVS un Baltijas valstīs. Semināra apmeklētājus viņa iepazīstinās ar labākajām brīvroku komunikācijas ierīcēm, kas padarīs produktīvāku kontaktu centru darbu, tostarp prezentēs 2014. gada jaunākos produktus kontaktu centriem.
Seminārs ir paredzēts kontaktu centru vadītājiem un ar to darbību saistītiem IT speciālistiem, IT vadītājiem, klientu apkalpošanas vadītājiem, uzņēmumiem ar lielu ikdienas klientu zvanu un pieprasījumu skaitu. Seminārs notiks 23. aprīlī no plkst. 10.00 - 14.30, viesnīcā “Radisson BLU Daugava”. Mediju pārstāvjus aicinām iepriekš pieteikt savu dalību seminārā, zvanot vai rakstot Adventus.lv pārstāvim Tomam Kursītim: +371 26197297; toms.kursitis@strategies.lv. Vairāk par semināru