"Opel" pirmajā pusgadā palielinājis pārdošanas apjomus par 4%
Automobiļu ražotājs "Opel" jūnijā palielinājis jaunu transportlīdzekļu reģistrāciju par 6%, salīdzinot ar attiecīgo periodu pagājušajā gadā. Ar aptuveni 109 000 pārdotiem jauniem transportlīdzekļiem kopējā Eiropas tirgus daļa saskaņā ar provizoriskajiem datiem palielinājusies par 0,4%, sasniedzot 6,4%, ziņo uzņēmuma pārstāvis Peters Kristians Kūsperts.
Arī gada pirmajā pusē, salīdzinot ar to pašu periodu pērn, "Opel" pārdevis ievērojami vairāk auto. No janvāra līdz jūnijam zīmols ir palielinājis pārdošanas apjomus par 4% līdz aptuveni 564 000 transportlīdzekļiem, radot nelielu pieaugumu kopējā tirgus daļā līdz 5,9%.
"Opel" Pārdošanas daļas valdes priekšsēdētājs Kūsperts stāsta, ka ražotāja modeļu ofensīva turpinās - jaunas "Vivari", kā arī jaunais "Corsa" modelis, kas nonāks tirgū šajā gadā, sniegšot vēl lielāku impulsu.
Jūnijā un pirmajos sešos šī gada mēnešos "Opel" palielinājis tirgus daļas 11 Eiropas tirgos. Augšupeja notikusi arī Vācijā, kur pirmajos sešos mēnešos kopējā transportlīdzekļu tirgus daļa palielinājusies par aptuveni 0,3%, sasniedzot 7% atzīmi.
Pirmajos sešos mēnešos Vācijā apvidus auto segmentā līderis bijis "Mokka" modelis. Jaunā "Insignia" reģistrācija palielinājusies par aptuveni 50%, savukārt "Zafira Tourer" bijis otrais lielo furgonu klasē.
Apvienotajā Karalistē savas pozīcijas nostiprinājis "Vauxhall" kā otrais lielākais pasažieru auto zīmols. "Insignia" un "Zafira" bijuši segmenta līderi, bet "Corsa" un "Mokka" abi otrie savos segmentos.
Spānijā pirmajā gada pusē "Opel" sasniedzis tirgus daļu 7,67% apmērā. Tas ir labākais rezultāts kopš 2006.gada un ierindo "Opel" otrajā vietā spāņu reģistrācijas statistikā.
Ungārijā "Opel" bijis līderis kopējā transportlīdzekļu tirgū.