Jaunā Mazda2 iegūst Japānas gada auto titulu
Auto un tehnoloģijas

Jaunā Mazda2 iegūst Japānas gada auto titulu

Jauns.lv

Jaunā Mazda2 jau otro reizi trīs gadu laikā ieguvusi Japānas vadošā autoražotāja balvu. Līdz ar to jaunās paaudzes Mazda supermini automašīna ir otrais šīs markas auto, kas ieguvis šo kāroto balvu divas reizes trīs gadu laikā pēc tam, kad Mazda CX-5 to ieguva 2012. un 2013.gadā.

Pilnīgi jaunā Mazda2 ir ceturtās paaudzes Mazda, kas aprīkota ar pilna klāsta SKYACTIVE tehnoloģiju, kura saskan ar pārsteidzošo dizainu KODO, kas tulkojumā nozīmē Kustības dvēsele, tādējādi apvienojot CX-5, Mazda6 un Mazda3. Šī auto izlaišana Eiropas tirgū paredzēta 2015.gada sākumā.

Uz šī gada balvu varēja pretendēt visas vieglās automašīnas, kuru iecerētais gada pārdošanas apjoms ir vismaz 500 vienību un kas Japānā izlaistas vai prezentētas laikā no 2013.gada 1.novembra līdz 2014.gada 30.septembrim. Jaunā Mazda2 ir piektais šīs markas auto, kurš iegūst šo balvu.

Mazda centās uzbūvēt mazās klases automašīnu, kas pārvērstu visus iepriekš radušos priekšstatus par B segmenta automašīnām, aprīkojot pilnīgi jauno Mazda2 ar bagātīgu tehnoloģiju klāstu un inovatīvām dizaina iezīmēm. Tās iekļauj SKYACTIV-D 1.5 - pilnīgi jauno zemas kompresijas tīro dīzeļdzinēju, kas nodrošina iespaidīgu griezes momentu, radot mazāk nekā 90g/km CO2 izmešu. Jaunai Mazda2 ir arī ārkārtīgi ergonomisks salons, ieskaitot pirmo head-up tipa ekrānu šajā klasē un MZD Connect - ārkārtīgi drošo un viegli lietojamo transportlīdzeklī iebūvēto savienojuma koncepciju. Jaunā Mazda2 aprīkota arī ar uzņēmuma jaunāko i-ACTIVSENSE aktīvās drošības sistēmu.

„Mēs esam pagodināti un pateicīgi, ka Mazda2 ir saņēmusi tik prestižu balvu,” komentēja Mazda Motor Corporation prezidents un rīkotājdirektors Masamichi Kogai. „Šāds rezultāts sasniegts, pateicoties visu automīļu entuziastiskajam ieguldījumam. Šīs balvas iedvesmoti, mēs turpināsim savus meklējumus, lai uzbūvētu automašīnas, kas piešķir to īpašnieku dzīvēm zināmu dzirksti, kā arī atkal un atkal centīsimies kļūt par vienīgo zīmolu, ko klienti izvēlas atkal un atkal.”

Karlīna Timofejeva/Publicitātes foto

Tēmas