"iLive2014" ietvaros uzstāsies starptautiskais reklāmas speciālists Boriss Omelnitskijs
Boriss Omelnitskijs digitālās reklāmas tehnoloģiju speciālists Krievijā un tehnoloģiju platformas "ADFOX" attīstības vadītājs.
Krievijas digitālā mārketinga infrastruktūru un standartus, organizējot konferences un lekcijas, bet "ADFOX" izstrādātie instrumenti atvieglo darbu visiem digitālā mārketingā iesaistītajiem. Septembrī "ADFOX" radīto platformu pārņēmusi Krievijā vadošā interneta kompānija "Yandex". Jau 23. oktobrī, Sapņu fabrikā, kopā ar vēl septiņiem ārzemju lektoriem, viņš sniegs prezentāciju konferencē iLive2014.
Boriss uzskata, ka interneta tehnoloģijas iznesīs cilvēci jaunā līmenī, veicinot integrāciju un mutvārdu sapratni. Omelnitskijs izbauda sadarbību ar cilvēkiem – radītājiem, arī pats motivējot līdzstrādniekus ļauties izaicinājumam un iegūtajā pieredzē dalīties ar citiem. Tostarp Omelnitskijs kā lektors lasa interneta mārketinga kursu Maskavas vadības un ekonomikas augstskolās.
Omelnitskijs ir "Interactive Advertising Bureau Russia" prezidents. "The Interactive Advertising Bureau " (IAB) ir internacionāla reklāmas organizācija, kas attīsta standartus, izstrādā pētījumus un nodrošina juridisku atbalstu digitālās reklāmas industrijai. Digitālā mārketinga konferences "iLive" ietvaros viņš iztirzās (IAB) nozīmi digitālā mārketinga attīstībā, kā arī apskatīs tirgu no programmatūras aspekta. Omelnitskijs stāstīs arī par stratēģijām, lai optimizētu reklāmas budžetu, vairāku kanālu komunikāciju un citiem jaunumiem, kas būs īpaši aktuāli Krievijas, Baltijas reģiona digitālā mārketinga speciālistiem.
Uzkarsē savu mārketingu
Š.g. 23. oktobrī Sapņu Fabrikā notiks starptautiska digitālā mārketinga konference iLive2014,kurā piedalīsies pasaulē atzīti un pieredzes bagāti digitālā mārketinga eksperti: Dela Quist - pasaulē lielākās e-pasta mārketinga aģentūras dibinātājs un vadītājs, Michael B. Sandager - mobilo reklāmu eksperts, AdQouta vadītājs, Bartz Schutz - biznesa psiholoģijas guru, Wheel of Persuasion izveidotājs, Casper Blicher Olsen - IIH Nordic datu analītiķis un vizuālists, Jullian Stubbs - A klases Zīmolvedības stratēģists, Nobela Miera prēmijas koncerta tēla veidotājs un vēl daudzi citi.
Paralēli lektoru prezentācijām, iLive2014 sniedz vēl līdz šim nebijušu iespēju - katram konferences apmeklētājam saņemt sava biznesa analīzi, ierosinājumus Expert Hub jeb AdWords, SEO, Sociālo mediju, Google Analytics un citu speciālistu stendos bez maksas.
Vairāk informācijas
Karlīna Timofejeva / publicitātes foto