Auto un tehnoloģijas

Auto ziņas: piecu pikapu tests. Vai mūsdienu pikapi baidās darba?

Jauns.lv

Mēs jau vairākkārt esam pārliecinājušies, ka pikaps no izteikta darba zirga kļuvis par izklaides, brīvā laika, aktīvā sporta utt. automašīnu. Dažu pikapu dizains un aprīkojums neatpaliek no premium SUV, un dažos aspektos tos pat pārspēj.

Vai tas ir labi vai slikti, noskaidrojām piecu pikapu salīdzinošajā testā: "Toyota Hilux", KGM "Grand Musso", RAM 1500 5.7, kā arī jaunie "Ford Ranger" un VW "Amarok". Divi pēdējie nu kļuvuši par radiniekiem, jo top vienā Ford rūpnīcā Dienvidāfrikas Republikā. Vai ir vērts pārmaksāt vismaz 10 000 eiro par V6 dzinēju un VW emblēmu, atklās tikai interjeru un sīkāku detaļu salīdzinājums.

foto: Ekrānuzņēmums
Pikaps no izteikta darba zirga kļuvis par izklaides, brīvā laika, aktīvā sporta utt. automašīnu.
Pikaps no izteikta darba zirga kļuvis par izklaides, brīvā laika, aktīvā sporta utt. automašīnu.

Lai pēc nopelniem novērtētu pikapu bezceļa spējas, talkā aicinājām off-road braukšanas entuziastu Jāni Bernānu. Ar 4x4 mašīnām viņš brauc prieka, sporta un pat mazliet naudas pēc, ja gadās dubļu risēs vest piedzīvojumu kārus vecpuišus, ārzemniekus vai pat abus kopā. Jāņa ieskatā mūsdienu pikapi kļuvuši daudz komfortablāki, taču saglabājuši bezceļu spējas. Tās gan apdraudot automašīnu sarežģītā uzbūve.

Kādi atklājumi vēl gaidīja Jāni piecu pikapu testā, kādas papildgaismas izgaismo ceļu vislabāk, un ko šajā ziņā pieprasa tehniskā apskate uzzināsiet, noskatoties visu sižetu. Protams, ka pašā noslēgumā tiks paziņots arī salīdzinošā testa uzvarētājs.