Auto un tehnoloģijas

Auto ziņas: ievērtē izcila dizaina paraugu - uzlaboto "Peugeot 508"

Jauns.lv

"Peugeot 508" taisnīgāk būtu saukt par četrdurvju kupeju, tāpēc ka pēc īstu sporta auto parauga sānstiklu ir bez rāmja. Šoreiz iemēģinām "Peugeot 508" modernizēto versiju.

Galvenā izmaiņa ir tā, ka garo ilkņu vietā ir 3 nagu pēdas kā to sauc "Peugeot" un kopumā tas izskatās ļoti iespaidīgi. Lai novērtētu jaunās optikas vizuālo efektu, pat nav jāgaida tumsa. Trīs spilgtās dienasgaitas gaismas pagriezienos mijas ar oranžajiem signāliem. Viedās matricu LED gaismas tagad ir standartā abām 508. komplektācijām - Allure un GT. Atbilstoši priekšai pieskaņot arī aizmugurējā optika ar tā sauktajiem skrejošajiem pagriezienu signāliem. "Peugeot 508" ražo gan kā fāstbeku, gan kā universāli - ar benzīna, dīzeļa un benzīna plug - in hibrīda dzinējiem. Tā 225 ZS variants ir pagaidām jaudīgākais 508. Kāpēc pagaidām? Tāpēc, ka ar laiku ierindā atgriezīsies mazā skaitā ražotais Peugeot Sport Engineering modelis, kam, ja atminaties ir elektriska pilnpiedziņa un gandrīz 400 ZS jauda.

foto: Ekrānuzņēmums
 Galvenā izmaiņa ir tā, ka garo ilkņu vietā ir 3 nagu pēdas kā to sauc "Peugeot" un kopumā tas izskatās ļoti iespaidīgi.
Galvenā izmaiņa ir tā, ka garo ilkņu vietā ir 3 nagu pēdas kā to sauc "Peugeot" un kopumā tas izskatās ļoti iespaidīgi.

Tolaik ekskluzīvi PSE paredzētā "Selenium Grey" pelēkā krāsa tagad pieejama arī citiem Peugeot 508 izlaidumiem - arī šim. Kopā ar platu "Peugeot" uzrakstu aizmugurē jaunā logotipa vietā krāsojums un fāstbeka siluets piešķir automašīnai pārliecinošāku izskatu. Lādējamā hibrīda 1,6 l benzīna dzinēja 180 zirsgpēkus atbalsta 81 kW elektromotors. Viss darbojas caur astoņātrumu automātisko kārbu, kas tagad arī ir standartā visiem dzinēju variantiem. Gaitas baterijas dēļ hibrīdam samazināta degvielas tvertne - vien 43 litri, kamēr dīzeļdzinēja modeļi spēj uzņemt 55 litrus, bet 1,2 turbo - pat 61 litru degvielas.

Gaitas baterijas ietilpība ir 12,4 kWh. Tās uzlādes ātrums atkarīgs ne vien no pieejamā lādētāja, bet arī izvēlētās automobiļa iekšējās uzlādes jaudas - 3,7 vai 7,4 kW. Rodas jautājums, vai vērts apsvērt lādējamo hibrīdu 13 tūkstošus lētāka benzīna vai 11 000 tūkstošus lētāka dīzeļa modeļa vietā? Tas rūpīgi jāpārdomā, jo 1,2 l benzīna modelis ir ne vien lētāks, bet arī par 300 kg vieglāks. Minimāli stūres leņķi, niecīgas sānsveres, labs izsvarojums, pieņemama skaņas izolācija un negaidīti labs rites komforts pat ar zemprofila riepām - tas raksturo jauno Peugeot 508 no braukšanas viedokļa.