Auto ziņas: modernizētā "Volkswagen" ID.3 pirmais tests
Ar ID.3 sākās viss "Volkswagen ID" sērijas elektromobiļu stāsts. Tolaik šķita, ka ID.3 kļūs par elektrisko Golf pēcteci. Tagad gan rādās, ka elektriskā tautas auto gods tiks gaidāmājam ID.2, bet ID.3 ir drīzāk "Golf Sportsvan" elektriskais pēctecis. Vai tā ir, gribam pārliecināties uz modernizētā ID.3 piemēra.
Priekšā un sānos tagad ir mazāk dekoratīvu detaļu. Salona dizains nav mainījies, taču apdare ar mīkstiem materiāliem ir kvalitatīvāka. "ID.3 Pro Performance" aprīkojumā noteikti uzreiz pamanāmi augstvērtīgāki apdares materiāli panelim, stūresratam un pat durvīm.
Pēc feislifta "Volkswagen ID.3" piedāvājums sarucis līdz diviem apakšmodeļiem - "Pro Performance" ar 58 kWh neto bateriju un "Pro S" ar 77 kWh. Elektromotora jauda ir identiska, 204 ZS, bet svara dēļ "Performance" ir pat ātrāks. Dažkārt braucēji sūdzas par pārlieku lielu vadītāja asistentu piesātinājumu. Taču jāņem vērā, ka daudziem ID.3 var būt pirmais elektromobilis mūžā, un tāds pārdzīvojums noteikti novērš uzmanību no ceļa. Latvijā stimulu varētu dot arī "Volkswagen ID.3" īpašā cena - kopā ar valsts atbalstu - 35 400 eiro.